streda 1. apríla 2020

K-Beauty Avon - recenzia na masky

Ahojte,
určite jednou z najzaujímavejších línií z Avonu je K-Beauty. K-Beauty je kolekcia pleťovej starostlivosti vyrobená v Kórei, ktorá obsahuje autentické kórejské ingrediencie. Línia obsahuje masky na rôzne časti tela - tvár, pery, ruky a nohy.

,,Objavte tajomstvo bezchybnej pleti kórejských žien s kolekciou hravej kozmetiky vyrobenej exkluzívne pre Avon."


Hydrogélová vyhladzujúca pleťová maska s výťažkom z javora cukrového 
Maska by mala odstraňovať odumreté pleťové bunky a dodať pleti jemne žiarivý vzhľad. Vonia sladko kokosovo a nie je textilná, ale materiál je akoby gumový. Veľmi mi to vyhovovalo, lebo to pekne držalo na pleti. Navyše maska je rozdelená na dve časti, takže sa aj ľahšie aplikovala. Po 10 minútach na pleti mierne vyschne a po jej odstránení sa zvyšok produktu má vmasírovať do pleti. Maska je veľmi príjemná na použitie, ale asi by som nemala potrebu používať ju pravidelne, keďže som nezaznamenala viditeľné výsledky. Z času na čas by som si ju možno aj dopriala. Cena je 4,99 €.

Upokojujúca textilná pleťová maska s gotu kola
Gotu kola je rastlina používaná v tradičnej čínskej medicíne už po stáročia a je vhodná na upokojenie podráždenej pokožky. Táto maska mala zvláštnu bylinkovú vôňu a bola jemne chladivá. Textilná maska bola (asi pre jednoduchšiu manipuláciu) na takom bielom plastovom ,,podklade", čo je podľa mňa trošku zbytočné. Veľmi dobre drží a počas pôsobenia bola veľmi príjemná na pleti. Bola mokrá dostatočne, ale nekvapkalo z nej. Po 15-20 minútach som masku z tváre odstránila a zvyšok produktu som si vmasírovala do pleti a ešte aj na pokožku krku a dekoltu. Pleť bola krásne osviežená a hydratovaná. Po tejto maske som mala veľmi príjemný pocit na pleti. Sedela mi viac ako tá predošlá a túto by som si aj kúpila znovu. Cena je 3,99 €. 


Hydrogélová maska na očné okolie s kyselinou hyalurónovou
Okrem kyseliny hyalurónovej obsahuje aj čiastočky zlata na okamžité rozjasnenie pleti pod očami. Ja som si ju pred aplikáciou dala do chladničky, takže ma aj príjemne chladila. Keďže je hydrogélová, tak dobre drží pod očami. Pôsobiť by mala 15-20 minút a zvyšok sa má vmasírovať do očného okolia. Mne po odstránení už nič pod očami neostalo, takže nebolo ani čo vmasírovať. Toto nie je moja prvá maska pod oči, ale ani pre tejto som si nevšimla nijaké výsledky. Myslím si, že za takúto cenu, prípadne aj trošku vyššiu, si radšej kúpim očný krém. Cena je 4,99 €.

Hydrogélová maska na pery s medom manuka
Med manuka je bohatý na vitamíny, minerály, výživné látky a napomáha k dosiahnutiu optimálnej úrovne hydratácie a jemnosti. Med manuka má antibakteriálne vlastnosti a tiež je to silný bojovník proti zápalom. Táto maska krásne medovo až ovocne voňala. Mala by sa nechať na perách len 5 minút a zvyšok sa má vmasírovať do pokožky pier. Mne síce prišla maska trošku roztrhnutá, ale nevadilo to v aplikácií. Po zložení masky som mala pery príjemne hydratované. Maska sa mi páčila a príležitostne by som si ju kúpila, ak by bola v akcii za nižšiu cenu. Cena je 5,99 €. 


Hrejivá hydratačná maska na chodidlá s výťažkom z portulaky
Maska je vo forme návlekov z hrejivej kovovej fólie a mala by regenerovať pokožku nôh a obnoviť ich hebkosť. Výťažok z portulaky efektívne vyživuje a hydratuje pokožku. Maska by mala tiež napomáhať k odstráneniu nečistôt pokožky na nohách. Na chodidlá som si natiahla návleky v ktorých je samotná maska. Spočiatku trošku chladila, ale nakoniec sa dostavil aj hrejivý efekt. Je to veľmi príjemné na používanie. Po 15-20 minútach si návleky dáte dole a zvyšok krému sa má vmasírovať do chodidiel. Chodidlá som mala príjemne hydratované. Ak by bola maska v akcii za nižšiu cenu, tak by som nemala problém si ju kúpiť znova. Jediné čo ma odrádza od kúpy je vyššia cena. Cena je 7,99 €.

Hrejivá hydratačná maska na ruky s výťažkom z portulaky
Maska na ruky má rovnaké vlastnosti ako predošlá na nohy. Efektívne by mala odstraňovať nečistoty pokožky rúk a hĺbkovo ju hydratovať vďaka teplej kovovej fólií. Maska sa aplikuje na ruky pomocou dvoch rukavíc, ktoré sú dostatočne veľké a zároveň dobre držia na rukách. Ich súčasťou je aj lepiaca páska vďaka čomu Vám samotný produkt z rukavíc nevytečie. Ja som počas pôsobenia čítala knihu, ale zvládnete robiť s rukavicami aj ľahšie úkony. Vo vnútri je biely krém hustejšej konzistencie. Počas pôsobenia maska veľmi príjemne hreje ruky. Po 15-20 minútach si máte rukavice odstrániť a zvyšok produktu vmasírovať do pokožky rúk. Je potrebné dosť dlho si ruky masírovať, aby sa Vám krém vstrebal. Následne Vám ostane na rukách mastnejší film, preto odporúčam už nič nerobiť a ísť si napríklad ľahnúť. Podľa mňa je najlepšie dať si masku pred spaním. Táto maska sa mi páčila a aj keď nie je najlacnejšia, tak z času na čas si ju určite doprajem. Cena je 7,99 €.

Čistiaca bublinková pleťová maska 
Maska má svetlo zelenú farbu a po jej otvorení je potrebné rýchlo ju rozotrieť po tvári, keďže rýchlo začne bublinkovať. To bublinkovanie mi bolo trošku nepríjemné, lebo ma miestami tvár svrbela. Vydražala som to 10 minút a následne si máte masku do pleti vmasírovať a zvyšok zmyť teplou vodou. Ja som si opláchla celú tvár, keďže som mala pocit, že keď ide o čistiacu masku, tak chcem tie nečistoty z tváre zmyť. Na moje prekvapenie bola pleť po použití masky pekne čistá. Ide o zaujímavý produkt. Pleť vyčistí, no na to bublinkovanie by som si musela zvyknúť. Každopádne ju odporúčam vyskúšať. Ja som si ju dokonca rozdelila na trikrát. Použila som ju každý druhý deň a v balení mi nevyschla. Cena je 4,99 €.

Dnes som sa trošku rozpísala a budem rada ak aj Vy mi napíšete, či ste niektorú z týchto masiek skúšali a či Vám vyhovovali. Taktiež mi môžete dať aj tipy na iné dobré masky na tvár.
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Masky som vobec neskušala, nie som maskový typ... Z týchto ma zaujala tá na pery - niečo také by som rada skúsila :-)

    OdpovedaťOdstrániť