pondelok 27. februára 2023

Recenzia: Vyplňujúca starostlivosť proti vráskam s 3,5% obsahom kyseliny hyalurónovej, Avon

 Ahojte, 
od začiatku roka nám Avon predstavil niekoľko úžasných noviniek a ja by som Vám jednu z nich chcela predstaviť v dnešnej recenzii. Nie je to úplne novinka, ale vylepšené sérum na pleť z kategórie Anew. Prvú recenziu si môžete prečítať na tomto odkaze: https://lnk.sk/ocnw

Vyplňujúca starostlivosť proti vráskam s 3,5% obsahom kyseliny hyalurónovej, Avon


 Oficiálny popis: Vyplňujúca starostlivosť proti vráskam prináša pleti trojitý omladzujúci efekt. Okamžite hydratuje pleť pre plnší vzhľad pleti. Uchováva vlhkosť vo vrchnej vrstve pleti a zvyšuje hladinu kyseliny hyalurónovej pre mladistvejší vzhľad pleti. Podporuje vlastnú prirodzenú produkciu kyseliny hyalurónovej a zanecháva pleť plne hydratovanú pre hladký a pružný vzhľad. 
Vyplňujúca starostlivosť obsahuje 3 veľkosti molekuly kyseliny hyalurónovej. Väčšie molekuly preniknú do vrchných vrstiev pokožky, stredné molekuly preniknú do stredných vrstiev pokožky a najmenšie molekuly preniknú do najhlbších vrstiev pokožky. V porovnaní s pôvodným sérom, by sa efekt mal dostaviť za kratší čas. Starostlivosť je vhodná pre všetky vekové kategórie a pre všetky typy pleti. Taktiež je vhodná aj pre mužov. Uvádzacia cena je 15,90 € za 30 ml.


Veľmi oceňujem, že zmenou prešiel aj aplikátor. Z pôvodnej pipety je klasický pumpičkový aplikátor, vďaka ktorému sa do produktu nedostane vzduch a ani žiadne baktérie. Aplikácia je tak veľmi jednoduchá a na jednu aplikáciu Vám postačia 1-2 pumpičky. Starostlivosť aplikujeme na navlhčenú pleť, alebo ju môžeme zmiešať s 2-3 kvapkami obľúbeného tonika. Sérum môžeme používať ráno aj večer. Kombinovať sa môže so všetkými sérami z Avonu. Starostlivosť s kyselinou hyalurónovou aplikujeme vždy ako prvú.


Ja som bola veľmi spokojná aj s pôvodným sérom a taktiež som si veľmi obľúbila aj toto inovované sérum. Moja pleť je pri pravidelnom používaní séra veľmi dobre hydratovaná, vyhladená a mám pocit, že je aj krásne vyplnená. Toto sérum je skvelé, ak chcete začať prvýkrát používať nejaké sérum a neviete, s ktorým by ste mali začať.


A čo Vy?
Vyskúšali ste už túto inovovanú starostlivosť s 3,5%-nou kyselinou hyalurónovou z Avonu?
Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára