sobota 29. decembra 2018

BALEA Adventný kalendár 1. časť

Ahojte,
mám veľmi rada kozmetické kalendáre. Minulý rok som ho mala od značky Trend It Up a teda bol zameraný na dekoratívnu kozmetiku. Tento rok som chcela skôr pleťovú, alebo telovú kozmetiku a tak som si vybrala kalendár od značky Balea (14,95 €). Produkty v kalendári sú bez hliníkových solí, bez nanočastíc, bez parabénov, bez parafínov a minerálnych olejov. Jediné čo mi vadí na kalendári je, že som nenašla jednotlivé produkty na internete a teda niektoré som nevedela ako presne používať.  Taktiež mi pri niektorých bolo ľúto, že sa nedajú kúpiť. Oproti minulému roku som sa rozhodla, že všetky produkty budem používať a že Vám na ne aj napíšem recenziu. No a dnes si môžete prečítať moje hodnotenie prvých ôsmich produktov z kalendára.



1, Krémový sprchovací gél Lovely Moments s vôňou vanilky a medu, 50 ml
Prvý produkt ma veľmi potešil, keďže najmä v zimnou období najradšej používam na sprchovanie krémy. Tento voňal krásne medovo a pripomínal mi vôňu medového šampónu od značky Bione. Svoj účel splnil veľmi dobre, pekne voňal a dobre penil. Moje hodnotenie: ⇑

2, Čistiaci gél a odličovač očného make-upu 2v1 Lovely Moments, 20 ml
Gél príjemne a sviežo vonia a celkom dobre pleť vyčistil. Určite je vhodnejší skôr na čistenie pleti, keďže výraznejší make-up som musela ešte dočisťovať. Celkovo to nie je zlý produkt, ale veľmi ma nezaujal. Moje hodnotenie: ⇓



3, Pleťový krém Lovely Moments s OF15, 20 ml
Krém je na môj vkus výrazné parfumovaný. Pri aplikácií kĺže po pleti, no nakoniec sa vstrebe a celkom dobre aj hydratuje. Určite ho dopoužívam, ale viac by som po ňou už nesiahla. Moje hodnotenie: ⇓

4, Vianočný krém Lovely Moments s Q10, 5 ml
Ja som tento krém používala na večer. Veľmi dobre vyživoval a hydratoval pleť a tiež pekne voňal. Určite by bol vhodný aj pre suchšiu pokožku, keďže jeho konzistencia bola hustejšia. Akurát sa trošku ťažšie rozotieral, ale celkovo som s ním bola spokojná. Moje hodnotenie: ⇑



5, Maska na vlasy Lovely Moments, 20 ml
Táto maska bola vo forme vzorky, ale aj tak mi vystačila na dve použitia. Bola som z nej milo prekvapená, lebo po jej použití som mala vlasy krásne hladké. Nemala nejakú výraznú vôňu a svoj účel splnila veľmi dobre. Moje hodnotenie: ⇑

6, Balzam na pery Lovely Moments, 4,8 g
Na Mikuláša som si v okienku otvorila tento balzam v krásnom mikulášskom balení. Balzam má len veľmi jemnú vôňu, je príjemne mastný a vďaka tomu pery veľmi dobre hydratuje. Tento produkt sa podaril a to balenie je naozaj roztomilé. Moje hodnotenie: ⇑



7, Balzam na ruky a nechty Lovely Moments, 20 ml
Aj tento krém je výrazne parfumovaný, ale vonia pekne. Má riedšiu konzistenciu a dobre sa do pokožky rúk vstrebáva. Dostatočne hydratuje a takéto malé balenie je ideálne do kabelky. Moje hodnotenie: ⇑

8, Tonikum na jas Lovely Moments, 20 ml
Z tohto produktu som bola veľmi nadšená. Má veľmi príjemnú a nerušivú vôňu. Pleť osviežil, hydratoval a hlavne neštípal v očiach. Glow efekt som nepostrehla, no napriek tomu to bol veľmi dobrý produkt. Moje hodnotenie: ⇑

Pokračovanie kalendára nabudúce.

Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára