štvrtok 21. marca 2019

Recenzia: Balea masky a koncentrát na oči

Ahojte,
produkty od značky Balea veľmi rada používam. Naposledy, keď som robila objednávku na stránke https://www.mojadm.sk/, tak som si samozrejme aj nejaké objednala. V dnešnej recenzii si môžete prečítať ktoré sú to a či mi vyhovovali.


Balea látková pleťová maska Happy Macarons
Táto maska má ochrannú sieťku, ktorú je potrebné pred aplikáciou dať dole. Predpokladám že je to preto, aby bolo jednoduchšie masku rozbaliť. Je mokrá tak akurát, veľmi dobre drží na pleti a krásne čučoriedkovo vonia. Ja som si ju nechala na tvári 15 minút a následne sa zvyšok má vmasírovať. Na pleti mi toho ešte ostalo dosť a tak som si ju rozotrela aj na krk a ruky. Pleť vyzerala hydratovaná a zdalo sa mi, že aj krajšia. Veľmi milo ma táto maska prekvapila. Neviem či táto maska bola len limitovaná edícia, lebo som ju už na stránke ,,moja dm" nenašla. Ak by som na ňu natrafila v obchode, určite si ju kúpim znova.

Balea koncentrát na očné okolie so zeleným čajom, 7 kapsúl, 1,29 €
Vonia trošku zvláštne, ale nie je to veľmi cítiť pri používaní. Konzistenciu má hustejšiu a preto sa do pokožky dlho vstrebáva. Okrem toho sa príjemne nanáša a som rada že som tento produkt skúsila, ale nepotrebujem si ho viac kúpiť znovu. Nájdete ho na tomto odkaze: https://www.mojadm.sk/balea-ocny-koncentrat-s-koncetratom-zeleneho-caju-v-kapsulach-p4010355194329.html

Balea textilná pleťová maska Vital, 0,99 €
Po jej otvorení som zacítila príjemnú vôňu a textilná maska bola napustená tekutinou tak akurát. Veľmi dobre držala na pleti. Má sa nechať pôsobiť 10 minút a zvyšok sa vmasíruje do pleti. Na tvári mi toho ešte ostalo dosť a tak si zvyknem rozotierať zvyšok produktu až na krk. Po vstrebaní som mala pocit hydratovanej a peknej pleti. Povedala by som, že je to jedna z tých lepších masiek, ktoré som doteraz vyskúšala a nemala by som problém kúpiť si ju aj znovu. Masku nájdete tu: https://www.mojadm.sk/balea-textilna-pletova-maska-vital-p4010355513915.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára