pondelok 12. apríla 2021

Recenzia: Žehlička na vlasy Remington Sleek & Curl S6500

 Ahojte, 
žehlička na vlasy patrí k mojim najobľúbenejším pomôckam, keďže moje vlasy sú jemne vlnité. Po vyžehlení mám pocit, že ich mám pekne upravené. Moja aktuálna žehlička ešte dobre slúži, ale nemá zaoblené okraje. Tie sú dobré, ak si chcete vlasy žehličkou aj natočiť. Vybrala som si model Remington Sleek & Curl S6500. Táto žehlička má už aj vo svojom názve, že je určená na vyhladenie a aj na natočenie vlasov.


Žehlička má keramické, dostatočne dlhé a úzke plochy. Páči sa mi, že sa nahrieva veľmi rýchlo a to už za 15 sekúnd. Teplotu si môžete nastaviť na digitálnom displeji od 150˚C až do 230˚C. Ja si vlasy upravujem väčšinou pri 190˚C. Ak by ste ju náhodou zabudli vypnúť, tak urobí tak sama po 60 minútach.


Práca s ňou je veľmi jednoduchá. Moje dlhé vlasy mám precízne vyžehlené do 10 minút. S kučerami je to už trochu horšie. Chyba nie je na strane žehličky, ale ja si ich neviem urobiť. Skúšala som to veľakrát a aj som si pozerala rôzne videá na internete, no mne to proste nejde. Budem to skúšať aj naďalej a uvidím, či sa mi podarí niekedy urobiť vlny aj žehličkou. Každopádne Vám túto žehličku odporúčam a ja som s ňou veľmi spokojná.


Žehličku mám zo stránky www.holime.eu, kde okrem žehličky na vlasy nájdete aj rôzne produkty na starostlivosť o vlasy, telo, tvár, fúzy a najmä aj produkty na holenie. Keďže zatiaľ sú všetky salóny ešte stále zatvorené, určite si pozrite aj ponuku epilátorov a depilátorov, holiacich strojčekov a k nim rôzne náhradné diely a príslušenstvo.


* tento príspevok vznikol na základe bartrovej spolupráce s www.holime.eu

1 komentár:

  1. Remington má nejlepší žehličky na vlasy, také si jí nemohu vynachválit. :)

    OdpovedaťOdstrániť