utorok 5. februára 2019

Recenzia: Zhusťujúca špirála Big & Phenomenal

Ahojte,
novinkou v Avon katalógu 2/2019 je nová špirála a dnes sa pozrieme na ňu detailnejšie. Ukazovala som Vám ju už aj vo videu Avon katalóg 2/2019. Už vtedy ma zaujala a tešila som sa na jej testovanie. Ako dopadla, si môžete prečítať v dnešnej recenzii. 

Zhusťujúca špirála Big & Phenomenal


Už z názvu vyplýva, že ide o zhusťujúcu špirálu, ktorá by mala dodať objem horným aj spodným riasam. Spodným riasam najmä vďaka detailnejšiemu hrotu. Špirála má revolučnú kefku so špeciálne tvarovanými medzerami pre lepšie zachytenie farby. Kefka má tiež pružné štetinky na oddelenie a rovnomerné obalenie rias od korienkov až po končeky. Je v ponuke v dvoch farebných prevedeniach a aktuálne je v katalógu za cenu 4,99 €. Ja mám odtieň  Blackest Black. 


Môj názor: Ja som si túto špirálu zamilovala už od jej prvého použitia. Myslím si, že špirála je taká dobrá najmä kvôli úžasnej kefke. Nie je veľmi veľká a štetinky má usporiadané tak, že nájdu každú jednu Vašu riasu. Pekne ich oddelí, predĺži, nezlepuje, neopadáva, vydrží a aj sa dobre odličuje.  Bohato stačí aj jedna vrstva, ale dá sa aj pekne navrstviť pre výraznejší efekt. Navyše má pekné žiarivé balenie, ktoré vo svojej kozmetickej taštičke len tak neprehliadnete.

 


Ja som s touto špirálou veľmi spokojná a určite Vám ju odporúčam vyskúšať. 

A čo Vy?
Vyskúšali ste už túto špirálu? Ako sa Vám páčila?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Ahoj špirálka je úžasná keď si dám jednu vrstvu už vtedy je to super a keď dve vrstvy ešte krajšie spravý oko v práci mi ju stále kolegine pochvália😊

    OdpovedaťOdstrániť