štvrtok 3. októbra 2019

Recenzia: Textilné masky na pleť Avon Care

Ahojte,
veľmi ma baví skúšať nové a nové textilné masky. Aj keď sú podľa mňa drahé v porovnaní s klasickými, keďže sú len na jedno použitie. Aj tak sú veľmi príjemné na používanie a určite nie som sama, ktorá si rada dopraje chvíľku pre seba.

Avon prišiel nedávno s troma novými maskami z línie Avon Care. Ich cena 1,99 € je celkom v pohode a tak som si objednala všetky tri na vyskúšanie. Prvá vec čo som si všimla je, že na obaloch nie je uvedený návod na použitie. Nevedela som ako dlho má byť maska na pleti a či sa zvyšok má do pleti vmasírovať. V katalógu som potom našla, že sa má nechať pôsobiť na pleti 15 minút, ale nie je to uvedené v každom katalógu. Ako u mňa obstála každá z nich, si môžete prečítať pod obrázkom. 


Osviežujúca textilná pleťová maska s aloe vera Avon Care
Od tejto masky som mala najmenšie očakávania a preto som si ju vybrala na testovanie ako prvú. Maska má jemnú, ale veľmi príjemnú sviežu vôňu. Bola dosť mokrá a pri aplikácií mi z nej až kvapkalo. Keď som ju mala na pleti tak mi po celý čas tiekla tekutina po krku, čo sa mi ešte pri žiadnej maske nestalo. Bolo to dosť otravné, že som si stále musela utierať krk a to som len ležala pred televíziou. Navyše je vzadu na obale napísané, že maska nekvapká a nezanecháva neporiadok. Odhliadnuc od tohto mínusu, ma maska veľmi milo prekvapila. Pekne hydratovala a príjemne moju pleť osviežila. Myslím si, že je to ideálna maska po horúcom letnom dni a určite by som si ju zobrala so sebou aj na dovolenku.

Hydratačná textilná pleťová maska s medom Avon Care
Táto maska bola tiež veľmi mokrá a počas pôsobenia mi kvapkala tekutina po krku. Voňala príjemne a dobre pleť hydratovala. Po odstránení textilnej masky mi ešte na pleti ostalo dostatok produktu a tak som si tekutinu vmasírovala do pleti, krku, dekoltu a na chrbát rúk. Celkovo som bola s maskou spokojná.

Rozžiarujúca textilná pleťová maska s výťažkom z ruže Avon Care
Pred aplikáciou som ju poriadne vyžmýkala a preto mi na pleti sedela lepšie a taktiež mi nekvapkala. Pekne kvetinovo a sviežo voňala. Masku som si aplikovala po chorobe, pri ktorej som mala horúčku. Keďže moja pleť bola pod vplyvom choroby dosť suchá, najviac som pri tejto maske pocítila hydratáciu pleti. Mala som pocit akoby napumpovanej pleti a veľmi milo ma to prekvapilo, ako dobre maska hydratovala pleť.

Celkovo som bola s maskami spokojná. Všeobecne si myslím, že ak nemáte problémy s pleťou a pravidelne sa o ňu staráte, tak výsledky možno nepostrehnete vo veľkej miere. Ak Vás trápi nejaký problém, ako mňa suchá pleť po chorobe, tak výsledky budú pre Vás viditelnejšie.

A čo Vy?
Vyskúšali ste už niektorú z týchto textilných masiek?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára