streda 4. decembra 2019

Recenzia: Maska a čistiaci gél s kórejským uhlím Planet Spa, Avon

Ahojte,
v poslednom čase sa dosť často stretávam s uhlím v kozmetických produktoch, ale aj napríklad v zubných pastách. Asi je to nejaký trend, ktorý ma nenechal chladnou a samozrejme som takého produkty chcela vyskúšať aj ja. O prvých - ponožky a bieliaci prášok na zuby - som Vám už písala v tejto recenzii. Teraz Vám predstavím dva produkty na pleť z Avonu z mojej obľúbenej línie Planet Spa.


Hĺbkovo čistiaci obnovovací pleťový gél s kórejským uhlím už mám doma dlhšie a používam ho skoro každý deň. Má príjemnú sviežu vôňu a konzistenciu má vo forme hustejšieho čierneho gélu. Má praktický aplikátor, čo ja veľmi oceňujem. Na tvári sa potom rozplynie do sivej farby a trošku aj ušpiní umývadlo, ale nie je to nič strašné. Pleť mám po jeho použití čistú, ale pri výraznejšom alebo dlhotrvácnejšom make-upe si pleť najprv očistím micelárkou a až tak použijem tento gél. Som s ním veľmi spokojná a určite to bude výrobok, ktorý spomeniem v mojich TOP produktoch za rok 2019. Aktuálne sa dá objednať za 3,99 €/150 ml.


Druhým produktom je Zlupovacia pleťová maska s kórejským uhlím. Maska taktiež krásne sviežo vonia a veľmi príjemne sa na tvár aplikuje. Postačí ju naniesť v tenkej vrstve, počkať kým zaschne a zlupnúť ju. Mne sa ju podarilo zlupnúť na raz, čo bolo úplne super. Myslím si, že Avon v poslednej dobe zapracoval na zlupovacích maskách, pretože sa mi krásne zlupujú. Mám doma aj staršie zlupovacie masky s ktorými bolo zlupovanie dosť náročné. Po použití masky som mala pleť čistejšiu. Jej aktuálna cena je tiež 3,99€/50 ml.


V tejto kolekcii s kórejským uhlím ešte nájdete čistiaci obnovovací telový peeling (7,49€/200ml) a tiež čistiacu hubku na pleť (3,99€). 

Ja som s oboma produktmi veľmi spokojná a určite ich za seba môžem odporučiť vyskúšať.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára