nedeľa 9. februára 2020

Recenzia: Zhusťujúca predlžujúca špirála Euphoric

Ahojte,
na dnešnú recenziu som sa veľmi tešila. Už keď som videla poprvýkrát kefku tejto novej špirály, vkladala som do nej veľké nádeje. Ako u mňa dopadla si môžete prečítať v dnešnej recenzii.

Zhusťujúca predlžujúca špirála Euphoric



Oficiálny popis: Najnovšia špirála Avon True Euphoric pôsobivo zhusťuje a predlžuje riasy a dodáva im vejárovitý efekt. Zloženie s ultra čiernym pigmentom dodá Vašim riasam unikátny vzhľad a keratín a ricínový olej im dodá ľahkosť a nadzdvihne ich. Výsledkom majú byť dlhé, husté riasy s vejárovitým efektom. Uvádzacia cena je 5,49 € a v ponuke je v troch prevedeniach: Blackest Black, Brown Black a Navy. Špirálu nájdete na tomto odkaze:


Ja mám špirálu v odtieni Blackest Black. Je sýto čierna a kefka má tvar presýpacích hodín. Štetinky má blízko pri sebe a riasy krásne oddeľuje. Už v jednej vrstve vytvorí veľmi pekný efekt. V dvoch vrstvách sú mihalnice krásne výrazné. Veľmi sa mi páči ako mi riasy pekne natočí a drží ich takto natočené počas celého dňa. Vôbec neopadáva, nerozmazáva sa a vydrží až do samotného odlíčenia. Taktiež sa aj dobre odličuje. Myslím si, že fotky hovoria samé za seba. 


Špirála ma ohúrila už od prvého použitia a som ňou ohúrená až doteraz. Podľa mňa sa táto špirála Avonu veľmi podarila. Za mňa je to najlepšia špirála z Avonu a tiež je to vôbec najlepšia špirála akú som kedy vyskúšala. Odporúčam Vám ju všetkými desiatimi. Nenašla som na nej žiadnu negatívnu vlastnosť. 


Budem rada ak mi napíšete, či ste túto špirálu vyskúšali a či Vám tiež tak sadla ako mne.
Vaša Petra

1 komentár: