nedeľa 14. februára 2021

Video: Moja detox výzva s @cvičte.sk

 Ahojte, 
v dnešnom videu som sa rozhovorila o mojej trojtýždňovej detox výzve, ktorú som si našla na stránke http://www.cvicte.sk/. Nie je to žiadna spolupráca, sama som si túto výzvu kúpila za 10 €. Vzhľadom na tú cenu, mala na mňa veľmi pozitívny účinok, o čom sa môžete presvedčiť vo videu.
Počas celej výzvy som si zapisovala čo som nakupovala a takýto nákup na tri týždne ma stál približne 110 €. Samozrejme mi ešte veľa vecí aj ostalo doma, napr. soľ, múka, gee maslo, psýlium, rôzne semienka, losos, atď. Čiže berte tú sumu trochu s rezervou.
Budem sa tešiť na Vaše komentáre a prípadné otázky.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Petra

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem...jednu už mám za sebou a druhú tak už skoro na 50% a stále ma to veľmi baví :-)

      Odstrániť