piatok 29. októbra 2021

Recenzia: Obnovujúce pleťové sérum s Protinolom Anew, Avon

 Ahojte,
chcela by som Vám predstaviť najnovšie sérum z Avonu, ktoré ma zaujalo už od prvého okamihu. Moje dojmy si nechám až na záver tejto recenzie a najprv Vám bližšie toto nové sérum predstavím. Ide o 

Obnovujúce pleťové sérum s Protinolom ANEW





Oficiálny popis: Pleťové sérum obsahuje prelomovú technológiu Protinol, ktorá podporuje kolagén typu III, ktorý vytvára štruktúru pleti a kolagén typu I, ktorý túto štruktúru spevňuje. Výsledkom podpory tvorby týchto dvoch typov kolagénu je obnovenie a omladenie pleti už za 7 dní. Sérum obsahuje aj Niacínamid, ktorý pomáha v procese obnovy pleťových buniek pre viditeľné výsledky v boji proti vráskam. Jeho účinky sú:
  1. redukuje vrásky
  2. zlepšuje pevnosť
  3. obnovuje jemnosť
  4. prinavracia jas
  5. minimalizuje póry
  6. zlepšuje pružnosť
  7. obnovuje odolnosť
Sérum je určené pre všetky vekové kategórie, typy a tóny pleti a jeho uvádzacia cena je 15,00€. Taktiež je sérum klinický a dermatologický testované. Aplikuje sa ráno aj večer na očistenú pleť, krk a dekolt.


Môj názor: Toto sérum ma zaujalo, už keď som ho videla poprvýkrát v katalógu. Páčilo sa mi jeho zloženie a aj účinky, aké by malo pleti priniesť. Uvažovala som nad jeho kúpou a nakoniec som ho dostala ako darček už niekedy v polovici septembra. Veľmi som sa mu potešila a hneď som ho začala aj testovať. Ako pri všetkých sérach z Avonu, aj toto má veľmi pekný sklenený obal. Taktiež sa mi veľmi páči konzistencia, ktorá je gélová a tým pádom sa do pleti pekne vstrebáva a nezanecháva na pleti mastný a ťažký film. Oceňujem taktiež jeho krásnu a veľmi jemnú vôňu. Používam ho asi mesiac a pol, ráno aj večer a ešte mi určite vystačí minimálne na dva týždne. Čiže jeho cena v pomere používania na dva mesiace je priaznivá. Počas používania tohto séra som si všimla na svojej pleti menšie póry a to najmä v oblasti líc. Taktiež je moja pleť farebne zjednotená, vypnutá a aj pekne rozjasnená. Ja som s týmto sérom veľmi spokojná. Príjemne sa používa a veľmi mojej pleti vyhovuje. Za seba ho určite odporúčam vyskúšať. Ak ste niekedy uvažovali nad nejakým sérom z Avon, tak toto je podľa mňa to najlepšie aké v aktuálnej ponuke nájdete. 

A čo Vy?
Vyskúšali ste už nové obnovujúce pleťové sérum s
 Protinolom Anew?
Petra



2 komentáre:

  1. Sérum vypadá skvěle, moc se mi líbí jeho pozitiva, která jsi vypsala a pokud umí opravdu redukovat vrásky, určitě stojí za vyzkoušení. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne veľmi vyhovuje a už som ho skoro spotrebovala celé :-)

      Odstrániť