štvrtok 23. marca 2023

Recenzia: Hydratačný matný rúž HYDRAMATIC, Avon

 Ahojte, 
veľmi veľa žien používa matné rúže na pery a ich prianím je to, aby matný rúž ich pery nevysušoval. Túto požiadavku si Avon zobral k srdcu a vytvoril nový produkt:

Hydratačný matný rúž Hydramatic



Oficiálny popis: Prvý matný rúž na svete s inovatívnym hydratačným stredom, ktorý obsahuje kyselinu hyalurónovú, glycerín a viac než 50 % hydratačných a ochranných zložiek. Rúž zaistí perám matnú farbu, dlhotrvajúci vzhľad a pery budú hydratované, plnšie a hladšie. 


Rúž Hydramatic je v ponuke v 15 luxusných odtieňoch a jeho aktuálna cena v katalógu je 6,50 €/3,6 g. Obal rúžu je v krásnej jemne ružovej farbe. 


S uvedením tohto rúžu na trh spustil Avon vo svojej aplikácií Avon On v mobilnom katalógu funkciu virtuálneho zrkadla, kde si môžete vyskúšať všetky odtiene rúžov na sebe. Virtuálne zrkadlo môžete využiť aj na všetky ostatné produkty z dekoratívnej kozmetiky.


,,Výrazný navonok, ošetrujúci zvnútra"


Môj názor: Veľmi sa mi páči obal, ktorý je v jemne pastelovej farbe. Taktiež ma veľmi očarila sýta pigmentácia jednotlivých odtieňov. Najviac sa mi páčia červené odtiene a môj najobľúbenejší odtieň je Hydra Rosy, ktorý je skvelý na nosenie počas celého dňa. Rúže majú príjemnú konzistenciu, ľahko sa na pery nanášajú a naozaj pery nevysušujú. Veľmi som spokojná aj s výdržou rúžu, keďže na perách vydrží naozaj veľmi dlho.  Ja som z rúžov nadšená a určite Vám ich odporúčam vyskúšať.



Vyskúšali ste nový rúž Hydramatic? Ako ste s ním spokojné?
Petra

2 komentáre:

  1. The lipstick the branding and the colors is nice
    https://www.melodyjacob.com/2023/03/how-to-style-oversized-orange-satin-shirt.html

    OdpovedaťOdstrániť