pondelok 9. mája 2016

Recenzia: Laky na nechty s lesklým gélovým efektom, Avon

Ahojte,
ako ste víkendovali? Ja asi z každého rožku trošku. Aj som pracovala a aj som sa trošku zabávala. Preto asi v poslednom čase nemám rada pondelky, lebo som pravidelne po víkende unavená :-). Dnešný pondelok si spríjemníme novými odtieňmi lakov na nechty. 
Už sú to dva roky, čo som Vám poprvýkrát ukazovala laky na nechty s gélovým efektom z Avonu (odkaz TU). Odvtedy patria v Avone k najpredávanejším produktom. Ja osobne ich mám veľmi rada a doma mám niekoľko odtieňov. V kampani 7/2016 prichádza Avon s ich novým zložením s ošetrujúcimi Omega olejmi. Laky majú intenzívne farby, ktoré kryjú už v jednej vrstve a obsahujú ešte väčší lesk. Všetky laky majú objem 10 ml a ich aktuálna cena za 1 kus je 4, 90 € a za 2 kusy je cena 6, 90 €.

Povrchový lak na nechty s lesklým gélovým efektom, Avon
Najviac ma prekvapil tento lak (na fotke v strede). Mal by zabrániť praskaniu a odlupovaniu laku na nechty. Musím povedať, že lak mi vydržal skoro neporušený aj 5 dní a nechty sa pekne leskli. Tento povrchový lak by som Vám určite odporúčala vyskúšať. 


Lak na nechty s lesklým gélovým efektom, odtieň Orange You Crazy
Ak by som si mala vybrať, tak ja skôr uprednostňujem červené a ružové laky pred oranžovými. Tento má ale krásnu, sýtu oranžovú farbu. Na jar a na leto sa bude určite hodiť.


Lak na nechty s lesklým gélovým efektom, odtieň Citronized
Toto je už podľa mňa celkom bláznivá farba na nechtoch. Kedy inokedy, ak nie na jar alebo leto, si môžeme takúto farbu dovoliť. Lak je skôr do zelena s kvapkou žltej farby. Tento lak som mala poprvýkrát vo videu 5 Top ponúk z kampane 6/2016.


Ja až nejaký veľký rozdiel oproti minulým lakom nevidím. Určite ale môžem súhlasiť s tým, že sa pekné lesknú. Okrem týchto dvoch odtieňov sú v ponuke ešte štyri ďalšie. Táto zmena sa mi páči a určite si tieto laky budem kupovať aj naďalej.

A čo Vy?
Vyskúšali ste už tieto nové laky na nechty?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára