pondelok 16. mája 2016

Recenzia: Naturals s jogurtom a bobuľami acai, Avon

Ahojte,
v dnešnej recenzii Vám predstavím dve línie z rady Naturals z Avonu. Prvou z nich je línia s jogurtom, ktorú som Vám prvýkrát ukazovala vo videu Môj Avon Box 5/2016. Táto línia okrem jogurtu, obsahuje ešte aj lesné plody a granátové jablko. Zloženie je vďaka jogurtu krémové a ovocné zložky tejto línií dodávajú veľmi krásnu vôňu. Mňa najprv línia zaujala svojou vôňou a po vyskúšaní produktov aj svojim zložením.



Sprchovací gél s jogurtom, lesnými plodmi a granátovým jablkom, 200 ml, AVON
Sprchovací gél má krémové zloženie a preto na pokožke až tak veľmi nepení. Nie je ničím výnimočný, ale vďaka svojej krásnej vôni a príjemnému zloženiu ho veľmi rada používam. Myslím si, že za cenu za akú sa predáva, tak nie je na zahodenie.


Krémový telový peeling s jogurtom, lesnými plodmi a granátovým jablkom, 150 ml, AVON
Peeling je výnimočný nielen vďaka vôni a zloženiu, ale navyše v ňom nájdete aj drvené ovocné jadierka. To robí tento peeling ešte výnimočnejším. Aj vďaka tomu ho v poslednom čase používam skoro stále.


Maska na vlasy s výťažkami z bobúľ acai a olejom z bambuckého masla na všetky typy vlasov, 125 ml, AVON
Vďaka bobuľám acai má táto maska na vlasy taktiež veľmi peknú vôňu. Priznám sa, že som nemala na masku veľké očakávania. Preto som bola prekvapená, že na to koľko stojí a že je z tej najlacnejšie telovej a vlasovej línie z Avonu, celkovo je veľmi dobrá. Po použití som mala vlasy jemné a pekne voňavé.

Výrobky Naturals sa pohybujú v katalógu v cenách už od 1,50 €. Ja výrobky Naturals veľmi rada používam. Nesedia mi akurát šampóny, ktoré sú na moje dlhé vlasy slabé.

A čo Vy?
Používate výrobky Naturals z Avonu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára