pondelok 2. mája 2016

Video: Môj Avon Box 6/2016

Ahojte,
na úvod týždňa tu mám pre Vás ďalšie nové video. Už bol aj najvyšší čas aby ste si pozreli, čo som si objednala z Avon katalógu 6/2016. Ukážem Vám aj pár vecí ešte z kampane 5/2016 a taktiež nejaké produkty z motivácií z Avonu. Ja mám motivácie z Avonu veľmi rada a skoro vždy sa mi ich aj podarí splniť. Ak ste Avon Lady/Avon Gentleman budem rada ak mi napíšete, či sa Vám motivácie v Avone páčia a či sa Vám ich darí aj plniť.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene True Color Quatro - odtieň Stone Taupes, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Špirála Big & Daring - odtieň Black, Avon
Ceruzka na pery Precision- odtieň 060 Very Berry, Catrice
Rúž na pery Ultra Color Hollywood Collection - odtieň Show Business, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Citronized, Avon

Na sebe mám:
Bordové tričko - Terranova
Kruhové náušnice - Avon
Strieborný prsteň - darček 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára