štvrtok 31. januára 2019

Recenzia: Produkty z beautyforyou.sk

Ahojte,
dnes by som Vám chcela niečo napísať o produktoch, ktoré som si objednala zo stránky https://www.beautyforyou.sk/. O tomto internetovom obchode som sa dozvedela z instagramu a celkom ma zaujala ponuka produktov. Čo som si nakoniec objednala sa dočítate v dnešnej recenzii.


 Kallos GOGO šampón na vlasy Silver proti žltým odtieňom 200 ml, 3,10 €
Šampón má pre mňa zvláštnu gélovú konzistenciu a aby penil, tak je potrebné ho naniesť vo väčšom množstve. Po jeho použití mám vlasy dosť zamotané a tak musím následne ešte použiť dobrý kondicionér, alebo masku na vlasy. Viem, že pri takomto type šampónu je potrebné rátať s tým, že bude vlasy vysušovať, ale napríklad podobný šampón od Schaumy mi až tak vlasy nevysušoval. Efekt stiahnutia žltých tónov je priemerný. Šampón asi dopoužívam, no viac by som si ho nekúpila. Šampón nájdete na tomto odkaze

Bioaqua pleťová maska so slimačím slizom, 2,10 €
Textilná maska vo vnútri bola taká mokrá, že až z nej kvapkalo. Najprv som ju musela trošku vyžmýkať a až tak aplikovať na tvár. Nemala nejakú výraznú vôňu a na tvári celkom dobre sedela. Na tvári má byť 15-20 minút a zvyšok sa má vmasírovať do pleti. Po odstránení masky mi na tvári ešte ostalo veľa produktu, ale masírovaním sa to vstrebalo. Potom som mala pocit jemne lepkavý a pleť vyzerala hydratovaná. Nebolo to nič extra a preto ma táto maska neohúrila a viac by som si ju už nekúpila. Keďže mi v balení ostalo ešte z masky dosť ,,vodičky", následne som si ju ešte tri dni po sebe aplikovala na tvár ako nočný krém. Aktuálne som masku na stránke nenašla, tak je pravdepodobne len vypredaná.


Pilaten hydratačná maska na pery s kolagénom, 1,90 €
Tak toto je zo všetkých produktov asi najväčšia somarina akú som kedy vyskúšala. Na perách to bolo celkom príjemné, ale účinky to podľa mňa nemalo žiadne. Po použití som mala len jemne pery hydratované, ale to podľa mňa zvládne aj balzam na pery. Určite si túto masku znova nekúpim. Masku nájdete na tomto odkaze.

Kolagénová maska pod oči proti vráskam, 0,90 €
Pri samotnej aplikácií som mala pocit, že na zlatý vankúšik sa nabralo len málo tekutiny a skoro všetko ostalo v samotnom balení. Vankúšiky držali pod očami dobre, ale nemala som pocit výraznej hydratácie. Tento produkt ma taktiež nepresvedčil natoľko, aby som si ho kúpila znovu. Ja som túto masku kupovala ešte za 1,20 €, ale teraz stojí len 0,90 € a nájdete ju na tomto odkaze


Prírodný bieliaci prášok na zuby s aktívnym uhlím, 6,30€
Tento prášok je čiernej farby a tak je dobré mať na to osobitnú zubnú kefku. Taktiež musíte rátať s tým, že Vám to ušpiní celé umývadlo. Po použití mám pocit, že moje zuby sú čistejšie a aj trošku belšie. Nepoužívala by som to v prípade citlivých zubov, pretože aj mňa to trošku dráždilo. Toto je produkt, ktorý je potrebné používať pravdielne a jeho zhodnotenie Vám budem môcť povedať až po spotrebovaní celého balenia. Takže na kompletnú recenziu si musíte počkať na video o spotrebovaných produktoch. Zatiaľ sa mi to zdá ako celkom dobrý produkt. Aktuálne je v cene 6,30 € a nájdete ho na tomto odkaze. Ja som ho kúpila za 7,90 €.

Xpel hydratačné ponožky s aktívnym uhlím, 2,90 €
Myslela som si, že to bude podobná maska ako tie na tvár a tak som sa obložila ručníkmi, aby som nič nezašpinila. Nakoniec bola tekutina len vo vnútri takých gumenných ponožiek. Ponožky sú dostatočne veľké a dobre sa aplikujú. Ja som si ich ešte upevnila gumičkami, aby mi lepšie držali. Voňajú krásne po citrusoch a levanduly. Po zložení ponožiek som zvyšky krému vmasírovala do chodidiel. Bola som milo prekvapená, aké boli moje chodidlá voňavé, hladké a zhrubnutá koža oveľa jemnejšia. V ponožkách ostalo ešte dosť tekutiny a tak som si ich odložila a následne ešte s odstupom 1-2 dňoch ešte 3x opätovne použila. Toto bol veľmi príjmený produkt na používanie a môžem Vám ho odporučiť. Ponožky si môžete objednať na tomto odkaze.


Celkovo som bola s nákupom spokojná, aj keď mi nie všetko sedelo. Na stránke by som určite ešte nakúpila, no vybrala by som si iné produkty. Ponúkajú veľký výber textilných masiek na tvár, pleťovú kozmetiku, telovú kozmetiku, vlasovú kozmetiku a aj rôzne doplnky a pomôcky. Ponúkajú rôzne značky, takže si určite vyberie každý. 

A čo Vy? 
Nakupujete na stránke https://www.beautyforyou.sk/?
Vaša Petra

1 komentár: