streda 9. januára 2019

BALEA Adventný kalendár 2. časť

Ahojte,
dnes mám pre Vás pripravené druhé pokračovanie recenzie na produkty z adventného kalendára značky Balea. Prvú časť si môžete prečítať na tomto odkaze. Rovno sa môžeme pustiť do ďalších recenzií.


9, Hrejivá pleťová maska Lovely Moments, 2x8 ml
Aj keď je táto maska na 2 použita, je jej dostatok aj na 4 použitia. Pri aplikácií na tvár maska veľmi príjemne hreje a tiež hreje aj pri zmývaní z pleti. Po je použití som mala pleť hladkú, čistú, hydratovanú a mala som z nej veľmi príjemný pocit. Určite by som si ju kúpila. Moje hodnotenie: ⇑

10, Mycí gél Lovely Moments, 20 ml
Ja na čistenie pleti veľmi rada používam gély, ale máloktorý mi sadne. Toto je prípad gélu, ktorý mi nesadol. Po jeho použití som nemala pocit čistej pleti. Akurát sa mi na ňom páčilo to, že nemal výraznú parfumáciu. Moje hodnotenie: ⇓


11, Telová emulzia Lovely Moments s vôňou vanilky, 50 ml
Klasická emulzia so sladkou vôňou vanilky. Dobre sa rozotierala a aj celkom rýchlo vstrebávala do pokožky. Na mňa to bolo až príliš sladké a mala som pocit, že trošku menej hydratovala ako emulzia z okienka 16. Moje hodnotenie: ⇓

12, Nočná maska na nohy Lovely Moments, 20 ml
Tento krém na nohy som si zamilovala už od jeho prvého použitia. Ide o hustejší krém s príjemnou vôňou, ktorý veľmi dobre hydratuje chodidlá. Moje hodnotenie: ⇑

16, Telová emulzia Lovely Moments s vôňou čemerice čiernej, 50 ml
Emulzia má veľmi jemnú a príjemnú osviežujúcu vôňu. Veľmi dobre sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva, pokožku hydratuje a krásne prevonia. Tento produkt ma veľmi milo prekvapil. Moje hodnotenie: ⇑


13, Vlasový šampón Lovely Moments, 50 ml
Toto je už môj tretí šampón od značky Balea. Zároveň je to prvý šampón s ktorým som nebola veľmi spokojná. Aby penil, bolo ho potrebné dať veľmi veľa a nakoniec sa mi aj tak zdalo, že mám vlasy zamotané. Na moje vlasy teda tento šampón nestačil. Taktiež na môj vkus málo voňal. Moje hodnotenie: ⇓

14, Vlasový balzam Lovely Moments, 50 ml
Z tohto balzamu som tiež mala zmiešané pocity. Vlasy mi jemne vyhladil, ale nie dostatočne. Taktiež mi na moje vlasy nestačil. Moje hodnotenie: ⇓

15, Sprchový peeling Lovely Moments s vôňou mandľových kvetov, 50 ml
Tento peeling by som zaradila k najlepším produktom z kalendára. Príjemne vonia, peelingové zrniečka sú príjemné jemné a je radosť ho používať. Tento produkt by som si neváhala kúpiť aj v plnom balení. Moje hodnotenie: ⇑


Nabudúce posledná časť.
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Také jsem kalendář měla :) ještě jsem tedy nic nevyzkoušela, ale těším se :)

    OdpovedaťOdstrániť