nedeľa 17. novembra 2019

Recenzia: Masky na tvár a maska na nohy

Ahojte,
dnes budem pokračovať v ďalšom maskovaní. Tentokrát Vám ukážem dve masky na tvár a jednu špeciálnu masku na nohy. Všetky tri masky sú z Avonu.


Hydratačná pleťová maska s olivovým olejom Planet Spa, Avon
Línia Planet Spa s olivovým olejom patrí k mojim obľúbeným. Produkty dobre hydratujú, vyživujú a aj pekne voňajú. Inak to nebolo ani pri tejto maske. Pleť som mala pekne hydratovanú, dobre sa mi maska aplikovala a aj pekne na pleti držala. Bola som s ňou spokojná a určite ju môžem za seba odporučiť vyskúšať. Ja som ju kupovala v akcii za 1,99 €.

Peelingová maska na chodidlá s kyselinou glykolovou a aloe vera FootWorks, Avon
Samotné ponožky sú dosť veľké, takže sa nemusíte báť že Vám budú malé. Tekutina vo vnútri ma najprv dosť chladila, ale postupne to bolo príjemné. Ponožky by mali mať okolo chodidla lepiaci pásik, no ja som si ho tam nevšimla a tak som si dala okolo členku obyčajné gumičky aby mi ponožky dobre držali. Ponožky je potrebné mať na nohách 60 minút, čo bolo pre mňa celkom náročné nájsť si toľko voľného času. Po 60 minútach sa majú ponožky odstrániť a chodidlá opláchnuť teplou vodou. Samozrejme som mala po hodine chodidlá dosť rozmočené. Pravdepodobne potom je nutné chodidlá ešte obrúsiť a nakrémovať, keďže na druhý deň sa mi akoby jedna vrstva kože dala dole a chodidlá som mala tým pádom suché. Keď som si teda na druhý deň suchú kožu odstránila, mala som potom chodidlá pekne hladké. Nečakajte teda že samotný produkt zvládne všetko sám, ale je to jeden z dôležitých krokov pri domácej pedikúre. Myslela som si, že mi chodidlá vydržia pekné dlhšie a preto si myslím, že je lepšie používať tieto ponožky pravidelne pre lepšie výsledky. Celkovo som bola s nimi spokojná a určite si ich objednám znova. Cena sa pohybuje okolo 4 €.

Hydratačná pleťová maska s kyselinou hyalurónovou a kvetom kaktusu
Táto maska nebola ničím výnimočná, ale klasická dobre hydratačná maska. Páči sa mi, že obsahuje kyselinu hyalurónovú a dobre pokožku hydratovala. Príjemne voňala a nemala by som problém kúpiť si ju znova. Cena tejto masky sa pohybuje okolo 2 - 3 €.

Budem rada ak sa so mnou podelíte o Vaše obľúbené textilné pleťová masky.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára