štvrtok 7. novembra 2019

Recenzia: Telová starostlivosť ENCANTO, Avon

Ahojte,
dnes by som Vám chcela predstaviť luxusnú telovú starostlivosť z Avonu ENCANTO. Tvárou tejto línie je Dara Rolins a ide vlastne o produkty, ktoré majú rozmaznávať Vašu pokožku. Obsahuje vzácne oleje vďaka ktorým by mali Vašu pokožku hydratovať až na 48 hodín (telové mlieko a krém na ruky). Zloženie je bohaté a luxusné, ktoré sa rýchlo vstrebáva. Každá línia má jedinečnú vôňu od renomovaného majstra parfuméra.

Ja mám ešte od leta dva produkty konkrétne z línie Encanto Irresistible: 100 ml telový sprej a 200 ml sprchovací gél. Táto línia obsahuje maliny, fréziu a otočník. Vôňa je výrazná a napriek tomu, že mám iba telový sprej, tak je ju pekne cítiť aj niekoľko hodín. Veľmi som si obľúbila používať sprchovací gél a na to navrstviť telový sprej. Používala som to hlavne vtedy ak som po sprche ešte niekam išla. Mala som pocit krásne prevoňanej pokožky. Keďže je vôňa dosť výrazná, tak som nepoužívala sprchovací gél keď som išla rovno do postele. Aj keď mi tieto produkty vyhovovali najmä v lete, určite stoja zato, aby som Vám o nich napísala.


Každá línia obsahuje toaletnú vodu (50ml), telový sprej (100ml), sprchovací gél (200ml), olej do sprchy a kúpeľa (100ml), telové mlieko (250ml) a krém na ruky (30ml).


V ponuke je ešte modrá línia Encanto Fascinating, ktorá obsahuje nefritovú lianu, ružové korenie a hrejivé pižmo.


Od dnes a teda od Avon katalógu 16/2019 bude na predaj aj nová línia Encanto Alluring, ktorá obsahuje šťavnatú hrušku, kvet bavlny a sladkú vanilku. Osobne si myslím, že táto línia môže byť vhodná aj ako darček pod stromček. Dá sa zakúpiť aj v darčekových baleniach a produkty nielen že voňajú krásne, ale aj dobre vyzerajú.


A čo Vy?
Vyskúšali ste už niečo z línie Encanto?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára