piatok 24. februára 2012

Farebné novinky

Ahojte,
ako sa máte? Ja sa pomaly dostávam z choroby, ktorá prišla aj na mňa :-(
Dnes Vám ukážem další lak, ktorý mi vybral priateľ a nové laky z Anglicka.
Začal mi už letný semester, ale budem sa snažiť prispievať pravidelne. Dúfam, že sa Vám môj blog páči a bude páčiť aj naďalej. Majte sa pekne.
Vaša Petra
Bordový lak je od Miss Sporty. Má nádhernú farbu a je pekne lesklý. Na oživenie mám na prstenníkoch biele kamienky.



Tieto farebné laky sú určené na zdobenie nechtov. Zatiaľ som ich ešte neskúšala, no v najbližšej dobe Vám ich ukážem v akcii :-) Pod vrchným viečkom je tenký otvor na vytváranie bodiek a potom klasický tenký štetček. Lak obsahuje aj tenký špendlík pre prípad zaschnutia  laku.



A jedna bonusová. Červená ruža od môjho priateľa, aby som sa čo najskôr uzdravila. Musím priznať, že pomohla :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára