sobota 11. februára 2012

Ružové líčenie

Ahojte,
takže posledná skúška úspešne za mnou, dohnala som zameškané a stihla som aj menšie nákupy za odmenu (neskôr sa pochválim :-)) Tak dúfam, že budem mať viac času venovať sa blogu.
Zatiaľ Vám chcem ukázať ružové líčenie, ktoré som mala, keď som išla na skúšku. Na fotkách vyzerá trošku do fialova, ale je to ružové :-)
Ako tiene som použila staršiu paletku, ktorú som si kúpila už dávno neviem odkiaľ.
No chcela som Vám ukázať aj moju najobľúbenejšiu špirálu z Avonu SuperSHOCK. Podľa mňa je úplne najlepšia. Má skvelý kartáčik, krásne riasy oddeľuje, predlžuje a aj zhusťuje.
Páči sa Vám takého ružové líčenie? Poprípade máte aj Vy svoje obľúbené špirály?
Majte sa krásne
Vaša Petra




Špirála je v odtieni Black.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára