streda 29. februára 2012

Planet Spa

Ahojte,
dnes by som Vám chcela ukázať moju najobľúbenejšiu kozmetiku starostlivosti o pleť a telo.
Dá sa kúpiť v Avone :-) a je to rada Planet Spa. Výrobky sa potom ešte delia podľa toho na čo sa používajú a aké zložky obsahujú. Ja Vám ukážem moje aktuálne výrobky, ktoré používam.
Musím ešte podotknúť, že všetky výrobky majú úžasnú konzistenciu a nádherne voňajú.
 Prvá línia je s olivovým olejom. Pokožku tela aj pleti dokonale hydratuje, zanecháva ju hodvábne jemnú a hebkú. Z tejto línie mám: Hydratačný sprchovací gél, Hydratačnú pleťovú masku na tvár, Hrejivú vlasovú kúru a Spevňujúce sérum na dekolt a pokožku krku.
 Línia s thajským lotosovým kvetom má krááásnu vôňu. Z tejto línie mám zatiaľ iba Luxusné telové mlieko s perleťovým zložením, ktoré upokojuje a hydratuje pokožku, no v najbližšej dobe si určite z tejto línie niečo dokúpim. Uvedenie tejto línie sprevádzala aj kozmetická taštička a maska na oči s veľmi pekným dizajnom.
 Ďalším produktom je Krém na ruky s minerálmi z Mŕtveho mora. Zjemňuje drsnú, suchú pokožku rúk, napomáha predchádzať lámaniu nechtov a zlepšuje celkovú štruktúru pokožky rúk.
Druhým produktom na obrázku je Parafínová kúra na ruky a chodidlá. Má príjemnú konzistenciu a ruky a chodidlá sú po nej krásne jemné.
Prvá maska na tvár je z línie z Himalajských bobúľ goji. Regeneruje, revitalizuje a perfektne vyživuje pleť.
Druhá maska je z línie s Marockou ružou. Zjemňuje pleť, redukuje viditeľnosť mimických vrások a chráni pleť pred nepriaznivými vplyvmi vonkajšieho prostredia.

A teraz pár otázok pre Vás: 
Poznáte túto značku? 
Ak áno, ktorá línia, alebo produkty sú Vaše najobľúbenejšie?
Majte sa krásne
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Ahoj Peťka, ja milujem planet spa. z kazdej linie mam daco. vela masiek na tvar, masku na vlasy, ocny krem, bahenny zabal, telovy olej a parafinovu kuru na ruky. velmi mi vyhovuju :)
    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť