pondelok 13. februára 2012

Laky od Essence

Ahojte,
ako sa máte? Mne už začal letný semester a už po prvom dni som unavená :-)
V minulom príspevku ste mohli vidieť môj nový lak od Essence. Priznám sa, že túto kozmetiku som začala používať len nedávno a tak mám z nej iba zopár produktov, ale dnes sa budem venovať lakom na nechty a to z edície colour & go. Farebná škála je veľmi pestrá, no to je asi tak zatiaľ všetko čo sa mi na to pozdáva :-)
No v porovnaní kvalita a cena tak celkom ujdu. A čo vy? Aké máte skúsenosti s týmito lakmi? Poprípade ktoré produkty sú od tejto značky dobré?
Pekný deň prajem všetkým a nezabudnite sa ešte stále teplo obliekať.
Vaša Petra
Prvý lak je v odtieni 77 in style, ktorý ste videli v minulom príspevku. Musím sa priznať že mi ho vybral môj priateľ a je naozaj veľmi pekný. Je taký azúrovo modro-zelený a má trblietavé čiastočky a na nechtoch vyzerá super. Možno teraz trošku výrazný, no na leto si myslím, že bude ideálny.
Tento lak som vyskúšala zatiaľ iba raz, no ten XXL Shine som tam veľmi nenašla. A že vzhľad gélových nechtov? Kde je?
Lak v odtieni 39 lime up! sa mi veľmi neosvedčil. Po pár dňoch mi škaredo popraskal. Keby že nemá takú peknú farbu tak ho vyhodím.

Na oživenie som použila na prstenníky oboch rúk ešte praskajúci lak od Golden Rose, ale to už určite každý pozná.

Takže zatiaľ vlastným tieto tri laky od Essence. Ten v strede má jemne bielo ružové čiastočky, ale neleskne sa vôbec.
Keď to tak zhodnotím cena je úmerná kvalite, no pre náročnejšieho zákazníka to asi nebude nič moc.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára