štvrtok 18. januára 2018

Recenzia: Intenzívny rúž Epic Lip, Avon

Ahojte,
ako iste viete, milujem rúže na pery. Keď som ešte minulý rok zistila, že Avon si pre nás chystá ďalšiu novinku, nevedela som sa dočkať. Najmä kvôli netradičným odtieňom. V tomto článku by som Vám teda veľmi rada predstavila novinku z Avonu od kampane 2/2017:

Intenzívny rúž Epic Lip

Oficiálny popis:
Jedinečný rúž s intenzívnejšou farbou oproti klasickým rúžom z Avonu. Obsahuje v sebe zložku podkladovej bázy, vďaka ktorej vydrží rúž na perách hodiny. Rúž dodá Vašim perám perfektnú jemnosť, hebkost a hydratáciu. Je v ponuke v 17 odtieňoch za uvádzaciu cenu 4,49 € za 3,6g.


Môj názor: 
Na prvý pohľad ma zaujala široká škála farebných odtieňov. Od béžovej až po modrú, ktorá sa v poslednom čase teší veľkej obľube na perách. Nezaostávajú ani krásne červené, ružové a fialové odtiene. Ďalším plusom je krásna pigmentácia, príjemná aplikácia a úžasná hydratácia. Po rôznych tekutých rúžoch, ktoré naše pery vysušujú, je tento rúž príjemnou zmenou. Výdržou ide o klasický ale lepší rúž, čiže vydrží pitie aj nejaké ľahšie jedlo. Po pár hodinách je potrebné ho doplniť, ale mne osobne to vôbec nevadí.  Poďme sa teda spoločne pozrieť na jednotlivé odtiene.


1, Nude Attitude - Je veľmi svetlá béžová farba s teplým podtónom. Nehodí sa mi a ani sa mi veľmi nepáči. 
2, Wink of Pink - Ide o jemný nude odtieň do ružova. Sadne mi viac ako ten predchádzajúci a na bežné denné nosenie je akurát. 
3, Rosy Outlook - Tmavší nude odtieň do ružovo-hneda. Ide o tlmený, ale krásny nude odtieň a veľmi sa mi páči. 
4, Blushing Beauty - Trošku netypický tlmený ružovo-fialový odtieň. Osobne sa mi tiež veľmi páči.
5, Street Style - Zaujímavý, aj keď netypický sivo-fialový odtieň. Asi je skôr vhodný pre tmavšie typy pleti. 


6, Berry Bold - Výrazný, ale nádherný červený odtieň jemne do ružova. Nevedela som sa naň vynadívať.
7, Red Extreme - Taktiež pekný červený odtieň s kvapkou oranžovej farby. Odtieň je podľa mňa vhodný na nosenie počas letného obdobia.
8, Heartbreaker - Sýta bordovo-červená farba. Ide skôr o tmavší odtieň, ideálny k večernému líčeniu.
9, Extreme Mauve - Tlmená ružová farba s kvapkou fialovej a hnedej. Pekný odtieň aj na denné nosenie. 


10, Sangria Shock - Veľmi pekný vínovo-fialový odtieň. 
11, Pink Punch - Netypická výrazná ružová farba s malou kvapkou červenej. Krásny odtieň na leto.
12, Be Loud - Neónovo ružová farba s malou kvapkou fialovej. Možno je vhodnejšia skôr pre mladšie slečny.
13, Luv U - Výrazná ružová farba s odleskami do fialova. Aj keď ide o výrazný odtieň, podľa mňa je nositeľná aj cez deň.


14, Sweet Taffy - Netypická farba pre odtieň rúžu, ale veľmi pekná fialová farba jemne do pastelova.
15, Spellbound - Odtieň rúžu vo farbe roka 2018. Sýty a extravagantný fialový odtieň.
16, Temptress - Tmavý vínový odtieň s fialovými odleskmi. Vyzerá zaujímavo, ale ide o dosť tmavý odtieň, ktorý sa mi zo všetkých odtieňov páči asi najmenej. 
17, Blue Suede - Ďalší netypický odtieň pre farbu rúžu. Výrazná tmavšia modrá farba. Pri jeho nosení sa určite pripravte na pohľady ľudí. 


Mne osobne sa tieto rúže veľmi páčia. Najviac na nich oceňujem skvelú pigmentáciu a super hydratáciu. Jediné mínus vidím to, že sa dosť otláčajú. Ak nechcete aby sa Vám rúž príliš otláčal, dobrou pomôckou je po jeho nanesení otlačiť si pery do čistej vreckovky. Najviac sa mi páčia odtiene Rosy Outlook, Blushing Beauty, Berry Bold, Pink Punch a Luv U.

A čo Vy?
Plánujete ich vyskúšať? 
Ktorý odtieň je Vašim favoritom?
Vaša Petra

4 komentáre:

  1. pekné rúže :) zaujali ma hlavne tie netradičné odtiene na poslednej fotke :) i keď priznám sa, že asi iba na špeciálne príležitosti alebo na fotenie na blog :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiene sú naozaj zaujímavé, ale zabudla som ešte dopísať, že k nim je potrebná aj dávka odvahy a najmä dokonalý chrup :-).

      Odstrániť
  2. Petro to je krásný článek a super, že jsi nafotila rtěnky na rtech, hned se mi bude lépe vybírat!

    OdpovedaťOdstrániť