streda 22. mája 2013

Recenzia: Anew VITALE z Avonu

Ahojte,
ozývam sa asi po dvojtýždňovej pauze. Tí, ktorí má sledujú, alebo poznajú, vedia, že som mala štátnice. Úspešne som ich zvládla, ale ako to prebiehalo Vám porozprávam v najbližšom videu, aby som sa veľmi nerozpisovala.
Dnešná recenzia bude na líniu Anew VITALE z Avonu, ktorú som Vám prvýkrát ukazovala vo videu Môj Avon Box 4/2013. Síce som vo videu hovorila o vzorkách, v skutočnosti ide o mini výrobky.


Anew VITALE je línia určená pre mdlú, unavenú pleť s jemnými vráskami a rozšírenými pórmi. Pleť má po nej vyzerať oddýchnutá, plná energie a mala by mať svieži, zdravý, rozžiarený vzhľad, jemné vrásky by sa mali vyplniť a póry na pleti by sa mali viditeľne strácať. Vekovo je určená pre 25/30 +. Má kvetinkovú vôňu, ktorá je dosť výrazná a možno niekomu môže prekážať. Mne to zo začiatku vadilo, ale neskôr som to vnímala ako peknú vôňu.

Denný krém s OF25 VITALE
Krém má klasickú konzistenciu, ani príliš hustý, ani riedky. Príjemne sa rozotieral. Pleti má dodať energiu, zanechať pleť matnú, neupcháva póry a obsahuje ochranný faktor 25. Pleť naozaj pekne zmatní, ale ťažko povedať či upcháva póry. Teda aspoň ja to neviem posúdiť.

Nočný gélový krém VITALE
Nočný krém má  úžasné gélové zloženie, ktoré ja mám veľmi rada. Mal by mať podobné zloženie a vlastnosti ako denný, akurát bez ochranného faktora. Musím povedať, že nočný mi pripadal o trošičku lepší ako denný.

Očný gélový krém VITALE
Z očného krému som naozaj nadšená. Keďže v tomto prípade bol v plnej veľkosti, mám ho ešte dosť. Pod očami sa mi konečne prestali tvoriť suché miesta, pleť je hydratovaná a mám pocit, že kruhy pod očami sú naozaj menej viditeľnejšie. S očným krémom som úplne spokojná a používam ho stále.

Čistiaci pleťový gél VITALE
Nemám veľmi v obľube na čistenie pleti gély, ale tento ma veľmi príjemné prekvapil. Pleť pekne vyčistil, aj od make-upu. Nezanechal po vyčistený pleť suchú, alebo napnutú, ale pekne hydratovanú. Toto je asi prvý gél na čistenie s ktorým som bola spokojná.

V tejto kolekcii sa jednalo o 3 mini výrobky a jeden výrobok v plnej veľkosti(očný krém). No aj napriek tomu som ich používala asi tak dva mesiace, aj keď možno nie zakaždým a krém na oči mám ešte stále.
Celkovo som bola s touto líniou spokojná. Pripravuje sa do katalógu ešte Denný pleťový krém s ľahkým zložením a OF25 VITALE, ktorý je určený na letné obdobie a BB krém s OF20 VITALE, ktorý si plánujem aj zakúpiť a vyskúšať ho.
Myslím si, že zakúpenie týchto mini výrobkov je veľmi dobrá voľba. Cena každej línie sa pohybuje od 9 € a viac, pričom v každej sade sú 3 mini výrobky a očný krém v plnej veľkosti. Obyčajne sa len krém na oči predáva okolo 9 €. Ja môžem len odporúčať a bola som naozaj spokojná.
Dúfam, že som Vás dlhým článkom veľmi neunudila a najbližšie Vám už ukážem ďalší Avon Box.
Majte sa krásne
Vaša Ing. Petra :-)

1 komentár:

  1. Tato řada mi přijde opravdu moc fajn, zaujala mě především příjemná vůně produktů :-)

    OdpovedaťOdstrániť