streda 27. januára 2016

Recenzia: Rúž na pery True Color Matte, Avon

Ahojte,
na dnešnú recenziu som sa veľmi tešila. Musím povedať, že jej príprava mi robila veľkú radosť. Hlavne tá časť, kedy som si na vlastných perách otestovala všetky odtiene nového rúžu na pery. Už vo videu Môj Avon Box 1/2016 som Vám ukazovala, že som si objednala všetky vzorky nového rúžu na pery z Avonu:
Rúž na pery True Color Matte

Oficiálny popis: Po prvýkrát v Avone rúž na pery s dokonale matnou farbou a dôkladnou hydratáciou pier. Rúž má zamatovo jemné zloženie, ktoré sa ľahko nanáša. Nevysušuje pery a chráni ich pred stratou hydratácie. Poskytuje perám trvácnu a sýtu matnú farbu. Na výber je široká škála odtieňov na každú príležitosť.



Po vyskúšaní rúžu na pery môžem so všetkými vlastnosťami, ktoré rúž sľubuje, úplne súhlasiť. Zloženie rúžu je úplne fantastické. Rúž je príjemne krémový, má jemnú vôňu a po perách sa pri nanesení krásne kĺže. Ako som už spomínala, fotenie bolo úžasne hlavne kvôli krásnym odtieňom tohto rúžu na pery. S novým foťákom sa stále učiť pracovať a tak odtiene rúžov sú v skutočnosti ešte o čosi sýtejšie.

Perfectly Nude je veľmi svetlá hnedá farba, ideálna pre veľmi svetlé typy.
Au Naturale je veľmi pekná nude farba pre môj typ pleti.
Marvelous Mocha ma veľmi prekvapil, aký je pekný. Je skôr vhodnejší pre tmavší typ pleti.


Pure Pink je krásna, jemná, studená ružová farba.
Peach Flatters má peknú broskyňovú farbu s kvapkou červenej.
Posh Petal je veľmi studený, jemnučko ružový odtieň.


Ideal Lilac je nádherná, studená, ružovo-fialová farba.
Splendidly Fuschia má prekrásne sýto ružovú farbu. Podľa mňa je to studená farba s modrým podtónom.
Adoring Love som už mala na perách vo videu 5 Top ponúk z kampane 2/2016. Je to odtieň červenej s kvapkou ružovej, podľa mňa ideálny odtieň na denné nosenie.


Berry Blast je tmavá vínová farba.
Coral Fever má výraznú oranžovo-červenú farbu.
Vibrant Melon je jemne šťavnatej červenej farby.


Ruby Kiss je prekrásny, klasický červený odtieň.
Ravishing Rose má taktiež peknú červenú farbu. Je o trošku tmavšia ako Ruby Kiss.
Red Supreme je trošku tmavšia červená s kvapôčkou hnedej farby. Tento odtieň je podľa mňa vhodný aj pre staršie dámy.


Zo všetkých odtieňov ma nezaujali len tri. Perfectly Nude a Posh Petal sú na mňa príliš svetlé a naopak Berry Blast je až príliš tmavý pre mňa. Inak sú všetky ostatné odtiene veľmi krásne.

Balenie rúžu je také klasické ,,Avonové". Jednoduchý, čierny obal s priehľadným vrchnáčikom, aby ste hneď našli svoj obľúbený rúž. Ďalším plusom je podľa mňa priaznivá uvádzacia cena 3, 50 € za 3, 6 g.
Na YouTube som našla aj jedno video, kde si môžete pozrieť odtiene reálne: https://www.youtube.com/watch?v=A5hvJRJFoaU

Ja som z tohto rúžu veľmi nadšená a určite Vám ho odporúčam vyskúšať.
Ak ste ho už vyskúšali, budem rada, ak sa so mnou podelíte o Vaše skúsenosti.
Vaša Petra

3 komentáre:

  1. Wau krasne vyzeraju :) a su cenovo velmi priaznive asi doplnim zbierku ja som taky ruz maniak mam ich vela ,ale v konecnom dosledku nosim skor tlmene farby trosku sa odviazem v lete pekne to ukaze ,ked sme opalene ,ale napr cerveny nenosim mam pocit ,ze mi nepristane ziadny hlavne ze ich mam doma zo pat :).co sa tyka ruzov to je moja choroba:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia - veľmi dobrý prehľad všetkých odtieňov. Daktorý určite vyskúšam - Marvelous Mocha vyzerá dobre.

    Budem rada ak sa zastavíš u mňa na blogu testujemekozmetiku.blogspot.sk, kde nájdeš typ na ďalšie skvelé matné rúže ale tekuté. Prípadne lajknes moju fb stránku: testujeme kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť