streda 18. júla 2018

Recenzia: Anew Perfect Skin, Avon

Ahojte,
na blogu bol veľmi dlhý čas najčítanejším článokom recenzia na líniu Anew Vitale. Je to moja najobľúbenejšia pleťová línia z Avonu. Nedávno sa premenovala na Anew Perfect Skin a tiež zmenila svoje obaly. Ja som vyskúšala dva nové produkty o ktorých by som Vám dnes chcela niečo napísať. 

Prvým z nich je Skrášľujúca pleťová báza Anew Perfect Skin. Túto bázu som si objednala na základe vzorky, ktorú som vyskúšala a bola som z nej nadšená. Báza je určená pod make-up na vyhladenie pleti a mala by redukovať póry a jemné línie. Mala by pleť zmatniť a predĺžiť trvácnosť make-upu. Ja som z tejto bázy nadšená. Páči sa mi obal aj pekná vôňa. Konzistenciu má krémovú a príjemné sa rozotiera. Naozaj mi pekne vyplní póry, pleť zmatní a pekne ju vyhladí a pripraví na nanášanie make-upu. Následne aj make-up mi na pleti pekne drží.Nevyskúšala som veľa pleťových báz, no táto je podľa mňa zatiaľ najlepšia a odporúčam Vám ju vyskúšať. V Avone sa dá zakúpiť aj jej vzorka za 0,40 €. Plné 30 ml balenie sa pohybuje v cene okolo 5,90 €.


Druhou novinkou je Povzbudzujúca pleťová starostlivosť Anew Perfect Skin. Ide o nový typ produktu na pleť s ktorým som sa ešte nestretla. Používa sa ráno pred aplikovaním pleťového krému. Malé množstvo sa má naniesť do dlane a jemne vklepávať do vyčistenej pleti a krku. Po zaschnutí pokračovať pleťovým krémom. Celé by to malo trvať len 15 sekúnd a výsledkom by mala byť hydratovaná a svieža pleť. Bohužiaľ, mňa tento produkt nenadchol. Po jeho použití som si nevšimla žiadne výsledky. Navyše sa do pleti dlho vstrebáva a zanecháva ju lepkavú. Pre mňa je to len zbytočný ďalší krok navyše pri líčení, čo ja teraz vôbec neocením. Z času na čas ho ale použijem a keďže má 125ml, tak ho ešte dlho dopoužívavať budem. Jeho cena je aktuálne 8,90 €. 



A čo Vy? 
Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára