streda 25. júla 2018

Recenzia: Vianočný Beauty Box

Ahojte,
ešte pred Vianocami som ako darček od Asociácie blogerov dostala možnosť zdarma si objednať Vianočný Beauty Box zo stránky https://box4you.sk/. Na stránke si môžete prečítať oficálne popisy k jednotlivým výrobkom. Ja som ich chcela poriadne otestovať a dnes Vám prinášam aj ich recenziu. V balíčku sa nachádzalo 8 produktov v plnom balení a prvýkrát som ich ukazovala vo videu  HAUL 5/2017 + vianočné darčeky


Začnem pomôckou na vlasy a to Tangle Teezer na mokré vlasy. V porovnaní s klasickým má tuhšie zúbky a je aj oveľa väčší, čo nie je veľmi praktické. Ja si nezvyknem mokré vlasy česať, takže ja by som sa bez neho určite zaobišla. Táto kefa nie je ani lacná záležitosť a jej cena sa pohybuje okolo 8,70 €. Určite to ale nie je zlý produkt a ak si mokré vlasy češete, alebo si chcete naniesť rovnomerne masku na vlasy, môže to byť dobrý produkt.

Čo ma v tomto boxe potešilo najmenej bola asi klasická Indulona. Priznám sa, že som ju darovala babke, ktorá ju aj spolu s dedkom používa už od kedy si ja pamätám. Je to hustý krém, podľa mňa skôr vhodný na hydratovanie rúk, lakťov, kolien a chodidiel. Navyše sa toto 75 ml balenie predáva za super cenu 1,89 €. 

Na detoxikačný micelárny gél od Yves Rocher som sa naopak veľmi tešila. Vonia veľmi zvláštne a jeho konzistencia je podľa mňa na gél príliš riedka. Do pleti sa rýchlo vpíja a je vhodný na odlíčenie len ľahkého make-upu. Keď mám výraznejší make-up tak si musím pleť ešte dočisťovať micelárnou vodou. Gél nie je úplne zlý, ja ho dopoužívam, no viac by som si ho nekúpila. Navyše 200 ml balenie stojí 7,90 €, čo je podľa mňa dosť.

Ďalším produktom v boxe bola emulzia na intímnu hygienu Gentle Day. Najviac sa mi páči na tomto produkte jeho zloženie - je rastlinného pôvodu s prírodnou kyselinou mliečnou, aloe vera a brusnicovným extraktom. Taktiež sa dá používať aj na celé telo. Má praktickú pumpičku a ja som ho mala so sebou aj v nemocnici, kde mi poslúžil veľmi dobre. Jeho cena za 250 ml balenie je 8,50 €. Osobne sa mi táto emulzia veľmi páči, no nie som si istá či za takú cenu by som si ju kúpila.


Na obrázku vľavo je od prírodnej poľskej značky Nacomi telový peeling a sprchový gél v 1 s vôňou sladkého manga. Hneď po otvorení som zacítila veľmi sviežu vôňu manga, ktorá sa mi neskutočné páči. Taktiež sa mi veľmi pozdáva akoby našľahaná konzistencia v ktorej sú kryštáliky cukru. Peeling je neskutočne príjemný a keďže sa dá používať aj ako sprchovací gél, tak aj veľmi praktický. Tento produkt som v boxe veľmi ocenila a som rada, že som sa mohla zoznámiť s novou značkou Nacomi. Majú v ponuke veľmi zaujímavé produkty a ja sa chystám si aj nejaké objednať. Tento peeling stojí 8 € za 180 ml a osobne si myslím, že sa oplatí ho vyskúšať.

Na obrázku vpravo môžete vidieť veľmi hustú konzistenciu krému Skin Food od Weledy. Krém má obal ako nejaká mastička a ono to mastička aj je. Vďaka tomu úžasne hydratuje suchú pokožku. Mne veľmi pomohol na suché lakte a veľmi rada ho používam na ruky. Na tvár je na mňa príliš mastný, ale som si istá, že pre suchú pokožku na tvári môže byť ideálnym pomocníkom. 75 ml balenie stojí 9,19 €. Určite sa oplatí mať tento krém v každej domácnosti. Jediné mínus má u mňa za vôňu, ale časom som si na ňu zvykla a nevadí mi až tak.


V boxe sa nachádzali aj dva produkty z dekoratívnej kozmetiky a jedným z nich je cestovný set na obočie od značky Bronx colors. Set je naozaj ideálnym spoločníkom na cestovanie keďže je malý, obsahuje aj zrkadlo a tiež obojstranný aplikátor. S aplikátorom sa pracuje veľmi dobre. Táto malá paletka obsahuje dva tiene na dofarbenie obočia a rozjasňovač pod obočie. Osobne by som sa zaobišla bez toho teplého hnedého tieňa čo je v paletke úplne napravo. Naopak stredný tieň je veľmi dobrý a rozjasňovač je tiež super. Obočie mi vydrží pekné až do odlíčenia. Paletka stojí 9,90 €. Ja by som si ju za takú cenu asi nekúpila, ale je veľmi dobrá.

Najväčším sklamaní z celého boxu je pre mňa tekutý matný rúž od značky Revlon. Rúž je krásne pigmentovaný, má aj dobrý aplikátor a aj odtieň (635 HD Passion Passion) je veľmi pekný. Tým by som ale skončila s jeho pozitívnymi vlastnosťami. Na perách mi vôbec nevyschne a tým pádom sa mi veľmi otláča. Rozpíja sa, takže sa musí použiť s dobrou kontúrkou. Taktiež nie je ani veľmi matný, ale skôr taký zamatový. Predáva sa za 9,90 € a podľa mňa sa vôbec za takú cenu neoplatí.

Budem rada ak mi napíšete Vaše skúsenosti s týmito produktmi a tiež či poznáte značku Nacomi.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára