štvrtok 16. januára 2020

AVON Adventný kalendár 2. časť

Ahojte,
dnes sa podrobnejšie pozrieme na ďalších 8 výrobkov, ktoré sa nachádzali v avonovom adventnom kalendári. 


9. Tekutý rúž s matným efektom v odtieni Pinking About You
Na tieto rúže som Vám už na blogu písala aj samostatnú recenziu Tekutý rúž Mark. Mám doma aj presne tento istý odtieň, ktorý mi ale vôbec nesvedčí. Tieto rúže Vám odporúčam vyskúšať, no tento odtieň nie. 

10. Zhusťujúca špirála Ultra Volume v odtieni Blackest Black
Na túto špirálu mám taktiež podrobnú recenziu na blogu a nájdete ju na tomto odkaze. Špirála je celkom dobrá, ale za posledný čas som si našla v avone špirály, ktoré používam radšej. Ak preferujete väčšie kefky a chcete svoje riasy zahustiť, tak ju určite vyskúšajte.

11. Ceruzka na oči Glimmerstick v odtieni Blackest Black
Ceruzka je vysúvacia, precízna, mäkká, dobra sa s ňou pracuje a na oku dobre drží. Tieto ceruzky sa predávajú v avone už veľmi dlho a skoro každý rok patria k top 3 produktom roka. Ja ich až tak často nepoužívam a asi aj túto čiernu posuniem niekomu inému. Čiernu ceruzku používam len výnimočne k výraznejšiemu líčeniu. Radšej siaham po tmavo hnedej, ktorá si myslím mi pristane viac a nerobí to oko také ,,tvrdé". Ale pre istotu mám aj čiernu ceruzku vždy vo svojej kozmetickej zbierke.

12. Ceruzka na oči Glimmerstick v odtieni Starry Night
Pri tejto ceruzke platí to čo pri predošlej, len je v inom odtieni. Tmavo modrú ceruzku nepoužívam skoro vôbec, čiže túto určite niekomu venujem.

13. Krémový gél na obočie v odtieni Deep Brown
Tento produkt už doma mám a som s ním veľmi spokojná. Dá sa s ním precízne vykresliť obočie a navyše krásne drží až do samotného odlíčenia. Taktiež mi sedí tmavohnedý odtieň. V ponuke je ešte jeden ,,Blonde" určený pre svetlejšie typy. 

14. Obojstranný štetec na obočie
Taktiež mám doma aj tento štetec s ktorým sa dá obočie pekne prečesať a následne aplikovať gél na obočie. Štetinky má krátke a dostatočne pevné na to, aby sa s gélom dalo vytvoriť krásne a precízne obočie. S týmto štetcom som spokojná, skoro ako so všetkými štetcami z Avonu.

15. Toaletný parfum v guľôčke Little Black Dress, 9 ml
Vôňa Little Black Dress patrí k dlhodobým stáliciam v Avone. Je z kategórie kvetinovo-orientálnych vôní a obsahuje cyklamén, ylang-ylang a slivku. Mne sa vôňa páči a je vhodná pre elegantnú ženu. Toto menšie balenie s guľôčkou je ideálne do kabelky. Cez deň si ňou prejdete po pulzujúcich miestach a bude ju pekne cítiť.

16. Mini toaletný parfum v spreji Attraction Rush, 10 ml
Toto balenie už obsahuje aj rozprašovač a ja si tieto mini verzie veľmi rada kupujem. Keďže v Avone sú často nové vône, vďaka tejto menšej verzii môžem vôňu vyskúšať sama a predviesť ju aj svojim zákazníkom. Nemusím si teda kupovať z každej plné balenie a navyše sú vhodné do kabelky. Môžem  ich mať vždy pri sebe ako správna Avon Lady :-). Konkrétne táto vôňa Attraction Rush sa mi z kolekcie Attraction celkom páči, ale viac mi vonia Attraction Sensation. Attraction Rush je z kategórie kvetinovo-orientálnych vôní a jej hlavné tóny sú listy lesnej jahody, arabský jazmín a akordy ambry.

Nabudúce sa pozrieme na posledných 8 produktov z kalendára a zhodnotíme si ho ako celok.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára