štvrtok 1. marca 2018

Recenzia: Zhusťujúca špirála Ultra Volume, Avon

Ahojte,
dnešným dňom uvádza Avon na trh jednu zo svojich ďalších špirál. Na čo je určená a ako obstála v mojom testovaní, si môžete prečítať v dnešnej recenzii.


Oficiálny popis:
Nová špirála obsahuje inovatívny komplex smartfibre, ktorý poskytuje 3 účinky:
  1. Ultra objem - čiastočky rôznych tvarov obalia každú riasu pre objem a dĺžku po celý deň
  2. Ultra znásobenie - farba vyplní prázdne miesta a okamžite riasy na pohľad znásobí
  3. Ultra hustota - špirála zhustí riasy o 100% a kefka mandľového tvaru nadvihne riasy už od korienkov
Špirála by sa nemala rozmazávať, opadávať a je vodeodolná. Uvádzacia cena za špirálu je 3,99 € za 10 ml balenie.


Môj názor:
Špirála už pri prvom nanesení dodá riasam dostatok farby a objemu. Je potrebné s ňou pracovať precízne, lebo už po druhom nanesení môže riasy zlepovať. Pre mňa je to dobrá špirála, ale skôr na večer, alebo k výraznejšiemu líčeniu. Na bežný deň je podľa mňa príliš mokrá a ja mám radšej rýchlu prácu so špirálou. Súhlasím s tým, že sa špirála počas dňa nerozmazáva a ani neopadáva. Prirovnala by som ju k špirálam Big & DaringBig & False Lash a Big & Multiplied. Tieto špirály rada používam, ale skôr na špeciálne príležitosti, alebo k večernému líčeniu. Na denné nosenie nepotrebujem výrazné mihalnice a nebaví ma denne si ich odličovať, keďže držia ako pribité a je potrebný na nich dvojfázový odličovač. Jediné mínus vidím v tom, že sa s väčšou kefkou ťažie dostanem k mihalniciam vo vnútornom kútiku oka.
Celkovo špirálu hodnotím pozitívne a určite ju budem rada používať aj naďalej.


A čo Vy?
Vyskúšali ste už špirálu Ultra Volume z Avonu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára