sobota 5. mája 2012

BB Cream vs. Solutions

Ahojte,
jar je v plnom prúdu a mi sa môžeme tešiť z krásneho slnečného počasia. Veľmi sa z toho teším, ešte keby nebolo toľko povinností do školy, bolo by to úplne ideálne.
Dnes Vám chcem predstaviť nový typ článku Versus. Budem porovnávať dve, alebo viac podobných výrobkov. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť.
Na začiatok budem porovnávať toľko chválený a zároveň zatracovaný BB Cream od Garnier a Tónovací hydratačný denný krém s OF20 od Avonu.
Na porovnanie Vám najprv ukážem, ako vyzerám úplne odlíčená, tak dúfam že sa nezľaknete :-)

Tónovací hydratačný denný krém s OF20
Je z rady Solutions z Avonu. V Avone tento krém nie je žiadna novinka, akurát sa zloženie trošku pozmenilo, a ja ho už používam pár rokov. Je iba v jednom odtieni, ale myslím si, že sa prispôsobí každej farbe pleti.
Používam ho, keď sa nemusím líčiť. Naozaj splní to, čo sľubuje. Je hydratačný a aj tónovací a OF20 je jeho veľké plus. Ešte musím dodať, že veľmi príjemne vonia.

Za mňa dostane 4 body z 5. Jeden bod strhávam len za to, že by mohol byť lepšie krycí.

BB Cream Garnier
Tento krém mám iba ako vzorku z časopisu a to svetlejši odtieň Light. Obsahuje vitamíc C a minerálne pigmenty. Mal by spĺňať 5 krokov: zjednocuje (áno), tónuje (áno, skoro ako make-up), hydratuje (málo), rozjasňuje (to som si veľmi nevšimla) a chráni pleť. Veľmi dobre sa nanášal. Na fotke mám trošku začervenané oko, pretože sa mi dostal krém do oka a veľmi ma štípal. Čiže ďalšie mínus.


Neviem sa rozhodnúť či sa mi páči, alebo nie tak mu dávam 3 body z 5. Body strhávam za slabú hydratáciu a zato, že ma nijako neohúril. No ale sto ľudí, sto chutí.
Ešte pár slov ku konzistencii. Naľavo je Tónovací krém od Avonu. Má ľahké zloženie, príjemnú konzistenciu a peknú vôňu. Napravo je BB Cream od Garnier, ktorý má tiež príjemnú konzistenciu, ale skôr mi príde, že má ťažšie zloženie, skoro ako make-up.

Záver: Obidva tieto krémy spĺňajú to, čo sa o nich píše. Majú síce pár nedostatkov, ale v zásade to nie je žiadna katastrofa. Takže Tónovaciemu krému ostávam verná aj naďalej, ale BB Cream sa v najbližšej dobe kúpiť rozhodne nechystám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára