utorok 23. apríla 2013

Vzorky po druhé

Ahojte, 
dnes mám pre Vás druhé pokračovanie článku o vzorkách. Tento príspevok je dosť časovo náročný na spracovanie, ale už ho mám skompletizovaný a môžem Vám ho ukázať.
Testovala som tieto vzorky:


Popradská káva Finessa

Ja nezvyknem piť nerozpustnú kávu, ale keď nie je iná možnosť vypijem aj takúto. Preto ma zaujala novinka Finessa a chcela som ju vyskúšať. No rozdiel medzi tou obyčajnou som vôbec nespoznala. Mala by mať lahodnú penu, no zdalo sa mi, že nemala penu vôbec. Obsahuje antioxidanty čo je fajn. Dočítala som sa, že dá sa kúpiť aj v instantnej podobe, takže tá by bola pre mňa asi lepšia. Nemôžem povedať, že je zlá, ale tú nerozpustnú by som si určite nekúpila, skôr ma nalákala tá instantná verzia. Cena nerozpustnej sa pohybuje okolo 3 € za 250 gramov.

Regeneračné telové mlieko a regeneračný balzam na ruky Repair & Care

Táto línia je určená pre extra suchú pokožku, čo ja nemám, ale aj tak som bola s týmito vzorkami veľmi spokojná. Telové mlieko má trošku redšie zloženie, veľmi dobre sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Má príjemnú vôňu a pokožka je po ňom pekne hydratovaná. Cena za 250 ml sa pohybuje tak do 4 €. Neplánujem si ho kúpiť, ale odporúčala by som ho v prípade ak máte suchú pokožku.
Krém na ruky je tiež veľmi dobrý. Chráni pokožku pred vysúšaním čo aj spĺňa. Príjemne vonia a cena za 50 ml je okolo 3, 80 € čo je podľa mňa za krém na ruky dosť. Asi pre tú cenu by som ho nekupovala, keby bol v nejakej akcii, v tom prípade by som kúpu zvažovala.

Make-up Renew & Lift od Rimmel, odtieň 201 Classic beige

Make up som mala v príliš tmavom odtieni, tak bolo pre mňa ťažké ho objektívne posúdiť. Ale tak aspoň niečo: dobre sa rozotieral, bol príjemný na pleti a celkovo som na internete naň čítala skoro samé pozitívne recenzie. Cena za 30 ml sa pohybuje okolo 9, 50 €. Nemám v pláne si ho v budúcnosti zakúpiť.

Make-up Age Vitality od Astoru, odtieň 300
Tento make-up ma veľmi prekvapil, aký je úžasný. Bol síce v tmavšom odtieni, ale po dôkladnom rozotretí pekne splynul s pleťou. Zloženie má tekuté a rozotiera sa úplne perfektne. Pleť je už po prvom použití pekne vypnutá. Určite by som ho odporúčala vyskúšať pre trošku staršie ročníky, alebo pre ženy s prvými vráskami. Naozaj sa mi zdal veľmi dobrý. Cena za 30 ml je približne 10, 50 €. Kľudne by som zaňho dala aj viac.

Dnešné testovanie prinieslo výsledky tak pol na pol. Baví ma toto testovanie a budem rada ak mi napíšete či máte s týmito výrobkami skúsenosti.
Majte sa pekne
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Vyzerá to fajn :) Pozrela som si viac z tvojho blogu a veľmi ma zaujali videa si sympatická :)
    Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o nahrdelníky :) Budem rada ked sa zapojíš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť