piatok 21. júna 2013

Nakupujem tričká

Ahojte,
asi pred dvoma týždňami som sa vybrala kúpiť si tričko. Chcela som v klasickom strihu s rukávmi a so zaujímavou potlačou. Zastavila som sa v činskom obchode a poviem Vám ten výber ma vôbec neoslovil a tá kvalita oblečenia je hrozná. Vyskúšala som si tri tričká a kúpila si jedno. Konkrétne to s hviezdou za cenu 6, 50 €. Už ste ho videli vo videu Môj Avon Box 8/2013. Mala som ho na sebe raz, keď bolo veľmi horúco a ten materiál bol hrubý a vôbec nesal pot. Keby som to vedela určite by som si ho už nekúpila.
V poslednom čase si v čínskom obchode vôbec neviem vybrať a už tam chodím iba sporadicky, ale rozmýšľam, že tam už nebudem chodiť vôbec. A ako skúsenosti máte vy s oblečením v čínskych obchodoch?
Fotky sú v horšej kvalite, pretože v kabínke bolo také zvláštne svetlo.

Prvé tričko bolo s maskáčovou/vojenskou potlačou a so zlatými aplikáciami na ramenách. Najprv som si chcela kúpiť toto, ale nemali moje čislo a táto veľkosť mi nesedela.


Druhé bolo taktiež s maskáčovou/vojenskou potlačou, ale so svetlejšími farbami. Na hrudi je hviezda so zlatými bodkami. Keď som si ho na seba obliekla doma, hneď dve bodky mi odpadli. Naozaj ľutujem kúpu tohto trička.





Tretie tričko sa mi na vešiaku veľmi páčilo, no na mne už tak dobre nevyzeralo. K tričku bol priložený aj zlatý náhrdelník. Vzadu bola cez celý chrbát všitá biela čipka, čo sa mi veľmi páčilo.



Majte sa krásne a užite si víkend
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára