štvrtok 20. februára 2014

Môj Valentín + vyhodnotenie súťaže

Ahojte,
dúfam, že ste Valentína prežili tak ako ste mali v pláne. S priateľom sme si dali darčeky už vo štvrtok večer, pretože ja som vždy nedočkavá. Dostala som dve čokolády, cukrovinky čierny princ a v noci sa pri mne zobudil plyšový macko. V piatok ma pozval priateľ na divadelné predstavenie Sherlock Holmes a potom na večeru. Musím povedať, že sa mi to veľmi páčilo. A samozrejme som ešte dostala krásnu kyticu s mojím obľúbeným kvetom - bielou ľaliou. Fotky sú v slabšej kvalite, pretože z môjho priateľa nikdy fotograf určite nebude:-).



VYHODNOTENIE SÚŤAŽE

Do súťaže sa zapojili iba dve dievčatá a ja som sa rozhodla darček poslať Deniske Slobodovej, ktorá je mojou vernou čitateľkou.
Srdečne blahoželám!
(poprosím Denisku, aby mi napísala na mail - petrakrausova5@gmail.com - svoju adresu)
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Ahoj, tak dostala som sa sem až teraz :) Mail som poslala :) dakujem pekne :) teším sa veľmi <3

    OdpovedaťOdstrániť