utorok 4. marca 2014

Laky na nechty Avon a Miss Sporty

Ahojte,
dnes budem pokračovať v ďalších lakoch na nechty do zbierky . Budú to tieto tri laky na nechty:



Povrchový lak na nechty s opálovým efektom, Avon
Tento lak som Vám prvýkrát ukazovala vo videu Môj Avon Box 2/2014. Ide o povrchový lak, ktorý vytvorí na nechte dojem potrhaného alobalu. Vyzerá to veľmi pekne a je to zaujímavé spestrenie jednoduchého laku na nechty. Mne sa to veľmi páči. Odlakovanie ide trošku horšie ako normálne, ale ide to dole. Ja som ho kupovala za 2, 90 €.



Metalický lak č. 030, Miss Sporty
Metalický lak mám už dlhšiu dobu a jeho kúpou som sa nechala inšpirovať z jedného blogu na internete. Je to veľmi zaujímavý lak, ktorý pri rôznom dopade svetla vyzerá zeleno, alebo fialovo. Čo ma trošku mrzí na takých lakoch je, že väčšina sa vyrába v tmavších farbách. Či už ide o tieto metalické, alebo aj magnetické laky. Neviem, či sa to so svetlejšími farbami nedá, alebo by to už nevyzeralo dobre. Tento metalický som ja videla iba v troch odtieňoch. Cenu si už nepamätám, ale zdá sa mi že to bolo niečo okolo 2 €.



Gélový lak na nechty, Avon
Gélový lak som Vám už viackrát ukazovala a už ho používam dosť dlho. Postrehla som akurát, že ako podkladový lak nie je dobrý, pretože aj s jeho použitím nechty zožltnú. Cena sa pohybuje tiež okolo 2, 90 €.



Máte skúsenosti s niektorým z týchto lakov?
Viete mi odporučiť nejaký dobrý podkladový lak na nechty, z ktorého mi nezožltnú nechty?
Prajem Vám úspešný týždeň.
Vaša Petra


1 komentár:

  1. Ten opal efect lak jsem měla, ale poslala jsem ho dál, nevyužila bych ho.
    Jinak ten Miss Sporty je krásný.

    OdpovedaťOdstrániť