streda 11. júna 2014

Video: Anew, Luxe a výdrž lakov na nechty s gélovým efektom

Ahojte,
už zase ma trápi choroba. Neviem čím to je, že som v poslednom čase dosť často chorá. Dnešné video som ešte stihla natočiť pred chorobou. Dnes to bude také voľné pokračovanie jednotlivých rád z Avonu.
Anew je najpredávanejšia omladzujúca pleťová kozmetika na Slovensku. Predstavím Vám jednotlivé línie a pár produktov značky Luxe.
Luxe je dekoratívna kozmetika v Avone. Na začiaktu Vám ešte poviem aj o výdrži Lakov na nechty s gélových efektom.
Dúfam, že sa Vám toto video bude páčiť a kľudne mi môžete napísať, ktorá ďalšia rada z Avonu by Vás zaujímala.
Vaša Petra



Nalíčená som: 
Tekutý make-up s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paletka 8 metalických očných tieňov, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Luxe Extravagance - odtieň Black Caviar, Avon
Lesk na pery Luxe - odtieň Dazzling Nude, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - Fire Cracker, Créme Brulle, Avon

Na sebe mám: 
Biele tričko - House
Strieborný set náušníc a náhrdelníka - Avon
Strieborné prstene - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára