utorok 30. septembra 2014

Video: 5 Top ponúk z kampane 13/2014

Ahojte,
opäť tu mám pre Vás video s top ponukami z katalógu Avon. Konkrétne za kampaň 13/2014, ktorá uvádza novú zhusťujúcu špirálu Big & Daring, ktorú som Vám už predstavila v príspevku Novinky v akcii: Big & Daring a Ultra Color Bold. Budem rada ak mi napíšete, či ste už novú špirálu vyskúšali a či ste s ňou spokojné.
Prajem Vám príjemné pozeranie
Vaša Petra




Nalíčená som:
Tekutý make-up s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Podklad a očný tieň v 1 Color Trend, Avon
Ceruzka na oči s aplikátorom na rozotieranie - odtieň Bronze Sheen, Avon
Tekutá linka na oči s dlhotrvácnym efektom Extra Lasting - odtieň Black, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž Ultra Color Bold - odtieň Coral Burst, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - odtieň Fire Cracker, Avon

Na sebe mám:
Košeľa - Authority
Náušnice - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára