piatok 8. mája 2015

Lak na nechty s pieskovým efektom

Ahojte, 
v katalógu 7/2015 Avon uvádza nové laky na nechty. Ide o laky, ktoré Vám majú na nechtoch vytvoriť rôzne efekty. Môžete si vybrať z lakov na nechty s trblietkami, matným efektom, pieskovým efektom, diamantovým efektom a povrchového laku na nechty s matným efektom. Ja som vyskúšala lak na nechty s pieskovým efektom.


Lak na nechty s pieskovým efektom, odtieň Ruby, Avon
Pieskové laky na nechty nie sú na trhu žiadna novinka. V Avone sú takéto laky po prvýkrát. Ja som zatiaľ nevyskúšala takýto lak, preto som bola naňho veľmi zvedavá. V prvom rade Vás chcem upozorniť, že v katalógu je tento odtieň zobrazený trošku inak. V skutočnosti je oveľa viac do červena. Keď som si s ním prvýkrát nalakovala nechty, musela som si ich stále obzerať. Tento efekt sa mi veľmi páči. Čo mi ale prekážalo je, že asi na tretí deň akoby strácal na intenzite. Taktiež som si myslela, že dlhšie vydrží, ale drží ako klasický lak. Asi tak na štvrtý deň už mi schádzal z končekov nechtov. Napriek takémuto efektu sa odlakuváva celkom dobre. Teraz je cena týchto lakov 4, 90 € za jeden a za druhý 0, 50 €. Ja som celkovo s týmto lakom spokojná. Určite to nie je nič dlhotrvácne, ale výsledný efekt mne sa veľmi páči. 


A čo Vy?
Ako si najradšej skrášľujete svoje nechtíky?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára