sobota 7. novembra 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 15/2015

Ahojte,
videli ste nového Bonda? Ja som bola vo štvrtok na premiére a film sa mi veľmi páči. O titulnej pesničke od Sama Smitha ani nehovorím. Úplne som sa do nej zamilovala.
V dnešnom videu Vám ukážem najlepšie ponuky z Avon katalógu 15/2015. Budem rada, ak mi napíšete aj Vy, ktorá ponuka z tohto katalógu zaujala najviac Vás.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Zhusťujúca špirála Big and False Lash - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Hollywood Collection - odtieň Show Business, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Very Berry, Avon

Na sebe mám:
Bordový sveter - Tally Weijl
Náhredlník a náušnice - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára