pondelok 2. januára 2017

Video: Darčeky+Nákupy krasotika.sk+thebalm.sk

Ahojte,
prajem Vám len to najlepšie do Nového roku 2017. Hlavne veľa zdravia, šťastia, lásky a aby sa Vám splnilo všetko po čom túžite.
Pripravila som si pre Vás nové video a to také zhrnutie mojich nákupov za posledné obdobie. Vo videu som Vám ešte zabudla ukázať bázu pod očné tiene od Jordany, ktorá ma vyšla na 3,55 €. Odkaz nájdete TU. Určite sa ešte môžete tešiť aj na video spotrebované produkty, keďže si musím pretriediť veľmi veľa kozmetiky. Dole pod videom nájdete zoznam všetkých spomínaných produktov spolu aj s ich cenami.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Bronze Block Sleek, odtieň Ligth 7,82 €
Paletka I divine Oh so special Sleek 8,62 € 
Tekutý matný rúž Jordana, odtieň Vampy Vixen 3,77 €
Tekutý matný rúž Milani, odtieň Gorgeous 7,19 €
Tekutý metalický rúž Milani, odtieň Mattely in Love 6,79 €
Lícenka Hot Mama The Balm 18,20 € (ja som ju mala ako tretí produkt zdarma)
The Manizer Sisters The Balm 29,10 €
Paleta očných tieňov Nude Tude The Balm 33,50 € + darček podklad pod očné tiene Put A Lid On It



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára