piatok 7. apríla 2017

Recenzia: Vyživujúca predĺžujúca špirála Supreme, Avon

Ahojte,
v poslednom čase nemám nejak náladu ani inšpiráciu na nové články alebo videá. Neviem čím to bude. Možno na mňa prichádza jarná únava. Budem rada, ak mi napíšete, ako s ňou bojujete Vy.

Dnes som sa konečne nakopla napísať Vám krátku recenziu o novej špirále z Avonu:

Vyživujúca predĺžujúca špirála Supreme


Oficiálny popis: Špirála Supreme 2 v 1 dodáva riasam dĺžku a vyživuje ich vďaka argánovému a kokosovému oleju a vitamínu E. Poskytuje dlhotrvácny účinok bez hrudiek a rozmazávania. Má kefku s ultra jemnými štetinkami, ktorá je nežná k riasam. Špirála je oftalmologicky testovaná, hypoalergénna a vhodná aj pre citlivé oči a nositeľov kontaktných šošoviek. Špirála je dostupná v čiernej aj hnedej verzii. Cena 4, 99 €. 


Mňa špirála zaujala hneď na prvý pohľad a to svojim obalom. Vrchnáčik a aj písmená na obale sú v krásnej farbe ružového zlata až do medena. Po otvorení špirály sa mi taktiež zapáčila kefka, ktorá má pre mňa úplne ideálnu veľkosť a tvar. Avon asi vypočul moje prianie a spojil dohromady špirálu SuperSHOCK a špirálu SuperExtend Winged Out. Navyše má kefka štetinky aj na úplnom konci a tak sa dostanete ku každej riase na oku.


Po nanesení špirála krásne riasy rozčeše a predĺži. Vydrží na oku celý deň, neopadáva a nerozmazáva sa. Používam ju už asi mesiac a podľa mňa je to doposiaľ najlepšia špirála akú som kedy vyskúšala.


A čo Vy?
Vyskúšali ste už túto špirálu?
Prípadne aká je Vaša najobľúbenejšia špirála?
Petra

2 komentáre:

  1. Od Avonu som už niekoľko špirál vyskušala, no tuto ešte nie. Vyzerá fakt dobre.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Avonu som už dávno nič nemala, ale táto mascara vyzerá veľmi dobre

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť