piatok 13. októbra 2017

Recenzia na produkty od značky Trend It Up

Ahojte,
na značku TREND IT UP som sa veľmi tešila. Táto značka je privátnou značkou DM drogérie a vyznačuje sa hlavne dobrou kvalitou a výhodnou cenou. Samozrejme v Českej republike už bola skôr a tak som si mohla prečítať rôzne články a pozrieť videá o ich produktoch. Na základe toho som si vybrala tie najlepšie produkty a tak aj táto recenzia bude dosť pozitívna. Prvýkrát som Vám výrobky ukazovala vo videu HAUL 3/2017 asi od 20. minúty.


Lak na nechty Double Volume & Shine, odtieň 354
Lak ma na prvý pohľad zaujal krásnou a netradičnou farbou. Bolo veľmi náročné ho odfotiť a zachytiť jeho reálnu farbu. Je sýto pigmentovaný a na nechtoch mi vydržal tak 3 - 4 dni. Krásne sa leskol a za cenu 2,49 € si myslím, že je dobrý. Čo mi trošku prekážalo pri lakovaní, bol príliš hustý a hrubý štetec. Na jednu stranu je to fajn, lebo si nechty nalakujete rýchlo, no ja mám radšej trošku tenšie štetčeky, aby som si nechty nalakovala precíznejšie. Každopádne Vám za tú cenu laky vrelo môžem odporučiť.


Rúž na pery Ultra Matte, odtieň 430
Rúž má krásnu jesennú farbu a kvalitné balenie. Nepovedala by som že je úplne matný, ale skôr taký zamatový. Pozitívum je, že vôbec pery nevysúša. Výdrž má ako u klasických rúžov, samozrejme si ho po jedle musíte naniesť znova. Za cenu 2,49 € je to ale super produkt k bežnému dennému líčeniu a tiež ho môžem odporučiť.

Rúž v pere Ultra Wear Nude Matt, odtieň 030
Tento rúž som si obľúbila už od samého začiatku používania. Veľmi sa mi páči odtieň, praktické balenie, super konzistencia a matný efekt, ktorý je oveľa lepší ako u matného rúžu. Na druhú stranu môže trošku pery vysušovať.  Ale nie je to nič strašné, ak pravidelne používate balzamy na pery ako ja. Pitie ešte vydrží, ale po jedle je potrebné ho doplniť. Navyše na druhom konci obsahuje aj strúhadlo, ale ja ho nepoužívam veľmi často, pretože mám pocit, že vyhadzujem potom kúsky produktu do koša. Aj za cenu 3,99 € ho môžem vrelo odporučiť, len škoda, že som v drogérií videla len asi tri odtiene. 



Vodeodolný gél na obočie, odtieň 030
Veľkou výhodou tohto gélu je samozrejme kefka, ktorá je podobná veľkosti obočia. Gél krásne farbí, fixuje obočie a ja som s ním nadmieru spokojná. Je dosť mokrý preto by som si na začiatku dávala pri aplikácií pozor, aby ste si ho nenaniesli príliš veľa. Odtieň 030 sa úplne hodí k môjmu obočiu a vlasom. Ide o takú hnedo-sivú farbu. Za cenu 3,99 € je to fantastický produkt.


Značka ponúka široký sortiment produktov k celkovému líčeniu a tiež bohatú ponuku v starostlivosti o nechty. Všetky výrobky od Trend It Up si môžete pozrieť v ich katalógu produktov na tomto odkaze: http://www.dm-drogeriemarkt.sk/linkableblob/sk_homepage/1043716/data/katalog-produktov-trend-it-up-data.pdf?v=1499871274000

 A čo Vy?
Vyskúšali ste už niečo od Trend It Up?
Vaša Petra

1 komentár: