utorok 25. septembra 2018

Recenzia: Zhusťujúca predlžujúca špirála Big & Extreme

Ahojte,
pri tom množstve dobrých špirál čo na trhu nájdeme som si myslela, že už ma nič nemôže prekvapiť. Avšak teraz prišiel Avon s novinkou, ktorá ma veľmi milo prekvapila. Ide o tento produkt:

Zhusťujúca predlžujúca špirála Big & Extreme


Oficiálny popis: Špirála, ktorá má riasy predĺžiť a aj zahustiť. Má špeciálnu predĺžujúcu kefku ,,lash extender" s krátkymi a dlhými štetinkami, ktoré zachytia a obalia aj tie najkratšie riasy. Obsahuje zloženie ,,elasto volumeric", ktoré je 2x pružnejšie ako tradičné predĺžujúce zloženie. V ponuke je v troch vodeodolných odtieňoch: čiernej, hnedo-čiernej a modrej. 10 ml balenie sa predáva za cenu 4,99 €. 


Môj názor: Ako som sa už na začiatku zmienila, špirála ma veľmi milo prekvapila. Jedným ťahom riasy oddelí, predĺži a zahustí. Myslím, že doposiaľ mi žiadna špirála neurobila také krásne horné ale aj dolné mihalnice. Vydrží celý deň a na to že je vodeodolná, tak sa aj dobre odličuje. Akurát sa mi sem-tam v priebehu dňa trošku otlačila na horné viečko, ale nebolo to nič strašné.


Kefka má zaujímavý tvar, ale je potrebné s ňou pracovať opatrne. Pri častom nanášaní má tendenciu trošku mihalnice zlepovať. Ja som sa s ňou líčila len rovným ťahom a nie cik-cakovito.


Na fotkách mám len jednu vrstvu špirály. Na bežné denné nosenie je to podľa mňa úplne postačujúce. Za seba môžem špirálu Big & Extreme odporučiť.



A čo Vy?
Vyskúšali ste už túto novú špirálu z Avonu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára