štvrtok 11. októbra 2018

Recenzia: Rúž Delicate Matte, AVON

Ahojte,
chcela by som Vám dnes predstaviť novinku spomedzi rúžov z Avonu:

Rúž Delicate Matte


Ide o rúž, ktorý by mal byť decentne matný. Znamená to, že jednotlivé odtiene by nemali byť príliš výrazné a tiež by nemal pery zaťažovať a vysušovať. Myšlienka je to pekná, ale ako rúž obstál v mojom hodnotení?


Ako ste mohli vidieť vo videu Avon katalóg 13/2018, objednala som si vzorky všetkých odtieňov. Dôkladne som ich otestovala a poviem Vám, že som nadšená. Rúž sa príjemne nanášal vďaka krémovej konzistencii. Na perách je jemne do matna, nie je ho na perách cítiť a hlavne pery nevysušuje. Navyše sa dobre odličuje. Pekne vydrží vodu a aj kávu, pri jedení sa postupne vytráca zo stredu pier (samozrejme podľa typu jedla). Keď som fotila jednotlivé odtiene na perách, mala som oči nalíčené jesennými farbami (oranžovo-červeno-hnedými) a každý jeden odtieň sa k tomu hodil. Odtieňov je na výber 8 a všetky sú aj napriek skvelej pigmentácii jemne akoby tlmené a vhodné na jesenné obdobie.


1, Pink Hush - jemný svetlo-ružový odtieň s malou kvapkou broskyňovej.
2, Mauve Whisper - tlmená ružovo-fialová farba. Na fotke je viac do sivo-fialova, ale reálne ide o farbu viac do ružova.
3, Plum Illusion - sýty ružový odtieň, ktorý je decentne tlmený.
4, Bitten Apple - krásny tlmený odtieň červenej, ideálny na jeseň.


5, Cherry Delight - veľmi pekný tmavo-vínový odtieň.
6, Misty Mocha - krásna hnedá až kávová farba. Na obrázku je výraznejší ako v skutočnosti na perách.
7, Cashmere Taupe - svetlohnedý odtieň so sivým podtónom.
8, Breathless Nude - na moje prekvapenie krásna farba. Ide o teplý svetlohnedý odtieň s jemnou kvapkou broskyňovej farby.


Mojími favoritmi sú odtiene Mauve Whisper, Bitten Apple a Misty Mocha. Rúž je v ponuke v katalógu za cenu 3, 99 € a teraz si k nemu môžete zakúpiť aj ceruzku na pery za 0, 01 €. Mňa tento rúž na pery milo prekvapil najmä svojimi krásnymi odtieňmi a za seba ho môžem odporučiť.

A čo Vy? 
Vyskúšali ste už rúž na pery Delicate Matte z Avonu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára