streda 6. marca 2019

Recenzia: Slovenská značka NAVIA

Ahojte,
v dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť ručne vyrábanú slovenskú značku NAVIA. Ja som na ňu natrafila úplnou náhodou a na prvý pohľad ma veľmi zaujala. Oceňujem na nej najmä to, že ide o slovenské produkty, ktoré sa vyrábajú z čisto prírodných surovín. V ponuke majú produkty na pleť, vlasy a telo. Pre viac informácií si môžete pozrieť ich stránku: https://navia.sk/

Ja som si objednala dva produkty a prišla mi aj malá vzorka dámskeho krémového dezodorantu ,,Ranná rosa". Ja sa veľmi nepotím a dezodoranty až tak často nepoužívam. Každopádne som to párkrát použila a bolo to veľmi príjemné na používanie. Navyše to veľmi pekne citrusovo vonia. Dezodorant nájdete na tomto odkaze: https://navia.sk/produkt/jemny-kremovy-dezodorant-damsky-ranna-rosa/


Produkt, vďaka ktorému som robila objednávku, je organická kvetinová voda ,,Skalná ruža". Počas tehotenstva a po pôrode som mala na tvári výrazné pigmentové škvrny a táto voda má aj zjednocovať pleť. Má aj veľa iných vlastností: napínať pokožku, podporiť mikrocirkuláciu pleti, odstraňovať kruhy a opuchy pod očami. Po upravení hormónov sa mi pleť zlepšila, ale myslím si, že k tomu pomohla aj táto pleťová voda. Ak máte podobné problémy, tak ju určite odporúčam vyskúšať. Balenie má len 30 ml, ale môžete si ju kúpiť aj v 100 ml balení bez rozprašovača. Jedinú nevýhodu, ktorú tento produkt má je, že mi príšerne smrdí. Myslela som si, že po čase mi to nebude až tak vadiť, ale v podstate som si len zvykla na ten zápach. Produkt nájdete tu: https://navia.sk/produkt/organicka-kvetinova-voda-cistus-ladaniferus/


Ďalším pre mňa zaujímavým produktom je hydratačný telový balzam ,,Bezstarostné ráno", ktorý je v tuhej forme. Toto je produkt s ktorým je potrebné naučiť sa pracovať a tiež zvyknúť si naň. Ja som ho používala tak, že po osprchovaní som sa len jemne poutierala ručníkom a následne ešte vlhké telo som si prešla týmto tuhým balzamom. Pri kontakte s pokožkou sa zmení na olej. Akurát som mala pocit, že sa dlhšie vstrebáva do pokožky. Krásne pokožku prevonia a zanecháva ju veľmi dobre hydratovanú. Tento produkt Vám určite odporúčam vyskúšať, najmä ak máte suchú pokožku. Produkt nájdete tu: https://navia.sk/produkt/hydratacny-telovy-balzam-bezstarostne-rano/


Oba výrobky ma veľmi milo prekvapili a určite by som sa poobzerala aj po iných od tejto značky. Produkty som si zakúpila sama a článok som napísala hlavne kvôli tomu, aby som Vám priblížila slovenskú značku, ktorá mi je veľmi sympatická.

A čo Vy?
Poznáte značku NAVIA?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára