štvrtok 19. decembra 2019

AVON Adventný kalendár 1. časť

Ahojte,
ak ma sledujete na mojom instagrame @petra_lifeismystyle, určite Vám neuniklo otváranie adventného kalendára každý deň od začiatku decembra. Veľmi ma to baví a dnes som si pre Vás pripravila krátku recenziu na prvú tretinu výrobkov z adventného kalendára z Avonu.


1. Lak na nechty s lesklým gélovým efektom v odtieni Roses are Red
Tento lak už doma mám a je to môj najobľúbenejší červený odtieň zo všetkých lakov na nechty. Už mi ho aj veľa žien pochválilo. Rada nosím červený lak, pretože si pripadám veľmi elegantne. Určite Vám ho odporúčam vyskúšať. Cena sa v katalógu pohybuje okolo 3,99 €/10ml.

2. Lak na nechty s lesklým gélovým efektom v odtieni Wine and Dine me
Tmavé laky sa mi veľmi páčia na nechtoch. Vyzerajú tak sofistikovane. Ich veľkou nevýhodou je, že keď sa Vám len trošku niekde olúpnu, tak je to hneď vidieť. Preto ich nenosím tak často. Tento odtieň aj keď vyzerá skoro až čierny, je krásnej tmavo-vínovej farby. Cena je taktiež 3,99/10ml.

3. Lak na nechty s matným efektom v odtieni Disco Diva
Matné nechty sa mi páčia rovnako ako aj matné pery. Vyzerá to pekne a zaujímavo, ale má to aj svoje nevýhody. Keďže nemôžem použiť môj obľúbený nadlak, lebo by sa stratil matný efekt, výdrž tohto laku je slabá. Mne vydržal tak 2-3 dni. Kvôli tomu takéto laky nemám veľmi rada, ale z času na čas si nimi nechty nalakujem. Cena je rovnako 3,99€/10ml.

4. Ošetrujúci krém na nechtovú kožtičku s vitamínom E
Tento produkt používam už dlhé roky a patrí k mojim najobľúbenejším produktom z Avonu. Používam ho pri každej manikúre. Pekne hydratuje okolie nechtového lôžka, zjemní ho a tým pádom sa dá pekne zatláčať. Ak máte problém so suchou, alebo popraskanou nechtovou kožtičkou, určite Vám odporúčam tento produkt vyskúšať. Navyše sa jeho cena pohybuje okolo 3 €/15ml. Keďže ho stačí naniesť málo, tak Vám aj dlho vydrží.

5. Vzorka matného rúžu v odtieni Berry Blast a 6. v odtieni Marvelous Mocha
Matný rúž z Avonu patrí k mojim najobľúbenejším rúžom vôbec. Recenzia a ukážka všetkých odtieňov je najčítanejším článkom na mojom blogu a nájdete ju na tomto odkaze. Odtieň Berry Blast je tmavo vínová farba a Marvelous Mocha je tmavo hnedá farba. Cena sa v katalógu pohybuje okolo 3,99 €/3,6g. Osobne sa mi viac páči odtieň Marvelous Mocha, ale z bohatého výberu odtieňov si určite vyberie každá žena.

7. Lesk na pery v tube v odtieni Watermelon Pop
Ja skôr preferujem rúže ako lesky na pery, no mám obdobia kedy si dám rada aj lesk. Najmä vtedy, keď moje pery nie sú úplne vo forme a lesk to pekne zakamufluje a tiež mám pocit, že pery aj trošku hydratuje. Lesky taktiež nie veľmi rada používam v zime, pretože si ho vždy otriem do bundy alebo do šálu. Každopádne je to produkt ktorý neurazí a vo svojej zbierke mám aj pár leskov na pery. Cena tohto lesku sa pohybuje okolo 3-4€/15ml.

8. Hydratačný balzam na pery vo vianočnej edícií
Balzam na pery je produkt, ktorý nosím neustále pri sebe. Mám balzam v kúpeľni, pri počítači a jeden stále aj v kabelke. Tieto z Avonu mám veľmi rada. Dobre hydratujú, jemne voňajú a majú príjemnú konzistenciu. Navyše sa mi nestalo, aby sa mi balzam vplyvom tepla roztopil, čo nemám rada. Jeho cena je aktuálne v katalógu 1,39€/4,5g. Mne takýto balzam vydrží aj rok.

Zatiaľ sa mi adventný kalendár z Avonu veľmi páči. Aj keď by som možno namiesto vzoriek mala niečo iné, určite nimi poteším niekoho iného. 

Budem rada ak mi napíšete či máte tento adventný kalendár a ako ste s ním spokojné.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára