štvrtok 20. februára 2020

ALVERDE Adventný kalendár

Ahojte,
značku Alverde z DM drogérie poznám, ale vyskúšala som od nej len veľmi málo produktov. Keďže je aktuálne trendy používať prírodnú kozmetiku, chcela som vyskúšať jej účinky aj na sebe. A ako najlepšie vyskúšať čo najviac produktov? Samozrejme zakúpením si adventného kalendára. Všetky produkty som vyskúšala a ako dopadli si môžete prečítať v dnešnom článku.
Prikladám Vám aj popis značky Alverde zo stránky https://www.mojadm.sk/dm-znacka/alverde/alverde-o-znacke/:

Prírodná kozmetika Alverde neobsahuje syntetické vonné, farbivové ani konzervačné látky, ale suroviny rastlinného pôvodu. Suroviny pochádzajú prednostne z kontrolovaného ekologického pestovania a samotné produkty neobsahujú zmesi na báze minerálnych olejov ani syntetické, konzervačné látky alebo farbivá. Veľká časť produktov je označená pečaťou ,,vegán". V ponuke sú produkty dekoratívnej kozmetiky, produkty na čistenie a starostlivosť o pleť, ústnu hygienu, vlasy a styling, telová kozmetika, prípravky na ochranu pred slnečným žiarením, baby kozmetika, vône a línie pre mužov a na citlivú pleť.


1. Mydlo z rastlinného oleja s vôňou citróna, 13,5 g
Toto mydlo vonia veľmi krásne, avšak pri samotnom používaní mydla sa vôňa postupne vytrácala. Funguje ako klasické mydlo, čiže tiež som mala po použití ruky suchšie. Nebol to zlý produkt a uvažovala by som nad jeho kúpou len kvôli krásnej vôni.

2. Hydratačná maska na tvár s kyselinou hyalurónovou, 15 ml
Ihneď po otvorení masky som zacítila príjemnú vôňu. Po nanesení na pleť už som cítila aj že obsahuje alkohol a je to aj druhá ingrediencia zloženia tejto masky. Konzistenciu mala gélovú a trošku lepivú. Má sa nechať pôsobiť 5-10 minút a následne zmyť. Ja som po 10 minútach cítila jemné sťahovanie pokožky a po je umytí som mala pocit pružnej pleti. Konzistencia mi veľmi nesedela a ani samotná maska, takže ja by som si ju znovu nekúpila.

3. Hydratačná esencia na tvár v ampulkách, 2 x 1 ml
Produkt v balení v ampulkách som doposiaľ nevyskúšala. Otvorenie ampulky bolo celkom jednoduché, len som sa obávala či sa neporežem. Našťastie sa to nestalo a tak som produkt mohla otestovať. Podobne ako predošlá maska aj z tohto produktu som cítila alkohol a veľmi mi to prekážalo. Samotný obsah ampulky som si naniesla na čistú pleť, dekolt a chrbát rúk. Aj po dvoch ampulkách ma to veľmi nenadchlo a preto by som ani neuvažovala o kúpe tohto produktu. Na internete som ich ani nenašla, preto neviem ani v akom množstve sa tento produkt predáva a za akú cenu.

4. Ošetrujúci sprchovací gél s bio mätou a bio bergamotom, 50 ml
Tento produkt ma najprv zaujal krásnou vôňou. Ja mám veľmi rada bylinkovo-citrusové vône v sprchovacích géloch, pretože pohladia nielen môj nos, ale dodajú môjmu telu príjemné osvieženie. Keď som si ho našla na internete tak som si ho hneď pripísala na môj nákupný zoznam, keďže 250 ml balenie stojí len 1,99 €.

5. Magnetka s povrchom soft touch
Bez komentára - ja takéto veci v kozmetických kalendároch nemám rada. To už radšej mohla byť v okienku aspoň nejaká vzorka.

6. Denný krém na suchú pokožku s vôňou divej ruže, 10 ml
Krém má stredne hustú konzistenciu a keďže ja mám normálnu pleť, pre mňa je vhodnejší na zimné obdobie. Mám pocit, že mne až tak nesedel, pretože sa mi počas jeho používania mierne zhoršila pleť. Nepripisujem to tomuto krému, ale skôr faktu, že je určený na iný typ pleti ako mám ja. Myslím si, že na suchú pokožku môže byť dobrý.

7. Nočný krém na suchú pokožku s vôňou divej ruže, 10 ml
To isté platí aj u tohto nočného krému. Nebol zlý, len nie je určený na moju pleť. Na dennom kréme a aj na tomto nočnom sa mi páčili obaly rozdelené na deň-ružový a na noc-modrý.

8. Vyživujúca kúra na tvár v ampulkách na citlivú pleť, 2 x 1 ml
Druhé ampulky z kalendára, ale tentokrát som sa už pri ich prelamovaní aj trošku porezala. Oproti predošlým ampulkám tieto majú len veľmi jemnú parfumáciu a preto mi ich používanie bolo príjemnejšie. Napriek tomu ma tento produkt nezaujal a to balenie mi nie je vôbec sympatické. Taktiež ani nemám pocit, že by mi to s pleťou niečo robilo.


9. Vyživujúci balzam na pery s bio nechtíkom lekárskym, 4,8g
Balzam je trošku tuhší, ale pracuje sa s ním veľmi dobre. Vonia len veľmi jemne bylinkovo. Tento produkt určite využijem a som rada že som ho mohla vyskúšať. Za seba ho môžem odporučiť.

10. Intenzívny krém na ruky s bio granátovým jablkom a bio bambuckým maslom, 30 ml
Taktiež tento krém na ruky ja určite využijem. Krém má jemnú ovocnú vôňu a dobrú konzistenciu, čiže sa pekne rozotiera a tiež sa dobre vsakuje do pokožky rúk. Navyše toto 30 ml balenie je ideálne do kabelky, alebo aj na cestovanie. Z tohto produktu som mala radosť.

11. Darčeková karta
Pre mňa úplne nepochopiteľná vec v kozmetickom kalendári a ani ju nevyužijem.

12. Jemný krém na tvár a telo s bio aloe vera a bio jojobou, 50 ml
Tento produkt patrí k produktom, ktoré je dobré mať doma pre každý prípad. Má stredne hustú konzistenciu, krásne vonia, dobre sa vstrebáva a nezanecháva mastný film. Je vhodný na tvár, ruky a aj na celé telo. Tento produkt sa mi páči a určite ho využijem.

13. Koncentrát pre rovnováhu pleti - balance v ampulkách, 2 x 1 ml
Pri tomto produkte som nezaznamenala nijaký účinok, ale popravde nie som si istá, ako by mala vyzerať moja pleť v rovnováhe. Predpokladám, že je to možno skôr určené pre zmiešanú až problematickú pokožku. Ale keď som mala nejaké nedokonalosti na pleti, tak ma na týchto miestach produkt štípal. Tento produkt mi nevyhovoval.

14. Sprchovací gél na normálnu a zmiešanú pokožku, 20 ml
Pri tomto géle som si najprv zle prečítala popis a asi 3x som ho použila na pleť ako čistiaci gél :-). Potom som ho už použila ako sprchovací gél, ale aj tak nestál za veľa. Mal by obsahovať hydratačný komplex, no ja som mala skôr pocit že moju pokožku vysušoval. Tento sprchovací gél mi teda vôbec nesadol.

15. Maska na vlasy Nutri-Care 5v1 s bio mandľovým a bio argánovým olejom, 20 ml
Tak z tejto masky som bola veľmi sklamaná. Absolútne nič s mojimi vlasmi neurobila. Po jej použití som si musela dať ešte aj kondicionér, inak by som vlasy ani nerozčesala. Za seba túto masku nemôžem odporučiť.

16. Pena do kúpeľa mandarínka a vanilka, 25 ml
Na môj vkus táto pena len veľmi slabo voňala. Taktiež som nemala pocit, že vytvárala nejakú super extra penu. Bola to taká obyčajná pena a ja by som si ju sama nekúpila.


17. Drevená záložka do knihy
Aj keď toto taktiež nepatrí k veciam, ktoré by som si chcela nájsť v kozmetickom kalendári, tak túto záložku aspoň využijem.

18. Spevňujúca kúra na tvár v ampulkách, 2x1 ml
Táto kúra je už v poradí štvrtá, ktorá sa nachádzala v kalendári. Opäť to sklenené balenie ma veľmi nebavilo. Navyše táto kúra mala hustejšiu konzistenciu a z ampulky sa dostávala ťažšie. Mala takú zvláštnu bylinkovo-drevitú vôňu, ktorá sa mi vôbec nepáčila. Navyše som mala po nej pleť jemne lepkavú a nemala som pocit žeby mala nejaký účinok. Tento produkt mi teda vôbec nesadol.

19. Krém na nohy 5v1 s bio limetkou a bio echinaceou, 20 ml
Na tomto kréme sa mi páči jeho výrazná citrusová vôňa. Krém má dobrú konzistenciu, celkom rýchlo sa vstrebáva a chodidlá príjemne hydratuje. Určite by som uvažovala nad kúpou tohto produktu v plnom balení.

20. Pleťový olej s výťažkom z bio divej ruže, 6,5 ml
Ja používam oleje na tvár podľa potreby a tento určite zaradím k mojim obľúbeným. Nádherne vonia a navyše má šikovné balenie vhodné na cestovanie. Keďže ho nepoužívam pravidelne, tak ho neviem úplne objektívne zhodnotiť (napríklad či neupcháva póry a tak), ale z času na čas ho rada používam.

21. Kontúrovacia ceruzka na pery v odtieni Pretty Mauve, 0,5 g
Ceruzka je vysúvacia vo veľmi peknom odtieni, ktorý ladí aj s rúžom z posledného okienka. Keďže je celkom tenká, tak sa s ňou dajú pekne vykresliť kontúry pier. Navyše má na konci aj strúhadlo na orezanie. Dobre sa s ceruzkou pracuje a vyzerá na perách krásne aj samostatne, keď si ňou vyplním celé pery. Určite ju odporúčam vyskúšať, lebo si myslím, že sa táto ceruzka podarila.

22. Šampón na vlasy Nutri-Care 5v1 s bio mandľovým a bio argánovým olejom, 50 ml
Na moje vlasy tento šampón nestačil. Dosť aj málo penil aj keď som si naniesla väčšie množstvo. Po umytí vlasov som dokonca mala pocit, akoby boli ešte suchšie. Tento šampón mi na moje vlasy vôbec nevyhovoval.

23. Balzam na vlasy Nutri-Care 5v1 s bio mandľovým a bio argánovým olejom, 50 ml
Taktiež aj tento balzam mi na moje vlasy nestačil. Nemala som pocit žeby mi s vlasmi niečo urobil a tiež sa nie veľmi dobre rozčesávali po jeho použití. Produkty na vlasy od Alverde mi teda vôbec nesadli.

24. Matný rúž na pery v odtieni 40 Rose Delight, 3,17 g
Pri tomto kalendári platí na 100%, že to najlepšie na koniec. Odkedy som vyskúšala tento matný rúž, ihneď sa zaradil k mojim najpoužívanejším rúžom. Krásny ružovo-nude odtieň, ktorý na perách vyzerá matne ale pery nevysušuje. Taktiež veľmi pekne na perách drží a zvládne aj nápoj, prípadne aj kávu. Som s ním veľmi spokojná a už som pozerala aj po iných odtieňoch. Navyše tento rúž stojí len 3,59 € a na výber sú krásne odtiene.

Ak by som mala zhrnúť všeobecne tento kalendár, tak som veľmi rada že som si ho kúpila a tak mohla vyskúšať produtky značky Alverde. Aj keď z 24 produktov mi vyhovovalo len 10 produktov. Určite by som sa zaobišla bez tých nekozmetických vecí (magnetka, kartička a záložka). Taktiež som bola trošku sklamaná, že sa v celom kalendári nachádzali len dva produkty dekoratívnej kozmetiky. Avšak oba boli super a preto by som chcela vyskúšať aj ďalšie výrobky dekoratívnej kozmetiky. Celkovo som s kalendárom bola spokojná a už sa teším na ďalšie vianoce :-).

A čo Vy?
Kupujete si adventné kalendáre?
Ktorý si mám kúpiť budúci advent?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára