streda 11. marca 2020

Recenzia: Rúž na pery Matte Legend, Avon

Ahojte,
akonáhle sa mi dostane do uší, že Avon chystá nové rúže, nemôžem sa dočkať kedy ich vyskúšam. Baví ma nosiť ich celý deň a okukovať v zrkadle ako sa správajú na perách. Taktiež ma baví skúšať jednotlivé odtiene a hodnotiť ich, či mi pristanú alebo nie. Inak to nebolo ani tentokrát, pri novom rúži
Matte Legend


Rúž Matte Legend v sebe ukrýva 3 tajomstvá profesionálov v 1 rúži:
1, profi pigmentácia - obsahujú o 50% viac pigmentov (v porovnaní s ostatnými klasickými rúžmi od Avonu) pre plné krytie matnou farbou jedným ťahom
2, profi presnosť - diamantový tvar rúžu napodobňuje štetec na líčenie pier pre jednoduchú precíznu aplikáciu
3, profi podklad - zloženie s podkladovou bázou uzamyká v perách hydratáciu a drží farbu


Tentokrát som sa rozhodla natočiť aj video, tak som zvedavá, či sa Vám bude páčiť. Taktiež som Vám aj jednotlivé odtiene odfotila a samozrejme Vám ich aj popíšem. Na konci článku nájdete môj názor na tieto nové rúže.



PERFECTION - krásna tlmená ružová farba ideálna na denné nosenie a aj na večerné k výraznejšiemu líčeniu očí, toto je môj najpoužívanejší odtieň zo všetkých


FLAWLESS - pekný prirodzený odtieň ružovej, ale s teplým podtónom


WORTHY - jemný teplý hnedý odtieň s kvapkou tehlovej farby


DESIRE - odtieň podobný predošlému, ale ešte teplejší a viac do hneda


UNFORGETTABLE - výrazne neónovo ružová farba ideálna na leto, tak sa mi tento odtieň páčil, že som si ho nechcela ani odlíčiť


WANTED - krásna sýta červeno ružová farba, trošku menej neónovejšia a tlmenejšia ako predošlý odtieň


STATEMENT - šťavnatý malinovo červený odtieň


ULTIMATE - klasický červený odtieň s kvapkou oranžovej s teplejším podtónom


LEGENDARY - tiež klasický červený odtieň, ale so studeným podtónom, presne pre mňa ideálny odtieň červeného rúžu


ADMIRE - sýta studená fialová, aj keď mne fialové odtiene veľmi nesvedčia, tento sa mi celkom páči


CRAVE - tmavý bordový odtieň, na mňa je príliš tmavý a podľa mňa skôr vhodnejší k večernému líčeniu


Môj názor: Rúže Matte Legend som si obľúbila už od prvého nanesenia. Veľmi na nich oceňujem sýtu pigmentáciu. Sú krásne matné a pery vôbec nevysušujú. Taktiež majú dostatočnú výdrž a mne na perách vydržali aj po káve, vode a malých pochúťkach. Oceňujem nádherných 11 odtieňov, z ktorých sa mi najviac páčia odtiene Perfection, Unforgettable, Wanted, Statement a Legendary. (Jednotlivé odtiene na fotkách a aj vo videu sú ešte o niečo výraznejšie, len môj foťák trochu pohlcuje farbu). Povedala by som, že nový rúž Matte Legend je ešte o niečo lepší ako môj obľúbený rúž True Color Matte. Určite Vám ich môžem odporučiť vyskúšať.

Budem rada ak mi napíšete, či ste nové rúže vyskúšali a či sa Vám páči viac video, alebo nafotené odtiene na perách?
Vaša Petra

1 komentár: