streda 23. marca 2022

Recenzia: Predlžujúca zhusťujúca špirála Legendary Lengths

 Ahojte, 
medzi produkty, ktoré sa v Avone určite oplatí objednávať, patria jednoznačne špirály na oči. Mám pocit, že každou novou špirálou sa Avon posúva dopredu a veľmi sa z toho teším. Som rada, že Vám dnes môžem predstaviť ďalšiu skvelú špirálu, ktorou je:

Predlžujúca zhusťujúca špirála Legendary Lengths



Oficiálny popis: Nová špirála Legendary Lengths obsahuje prelomovú technológiu pre riasy. Exkluzívne polyméry novej generácie sa jednoducho kĺžu a vytvárajú film, ktorý dodáva extra predĺženie končekom rias, pre tie najdlhšie riasy, aké ste kedy mali. Užívať si tak môžete o 50% dlhšie riasy a až 3-násobný objem. Špirála má zúženú kefku, ktorá oddeľuje a definuje aj ťažko dostupné riasy. Pomáha k rovnomernému naneseniu od korienkov až po končeky. Vydrží celý deň bez rozmazávania, žmolenia a tvrenia hrudiek. Uvádzacia cena je 6,59 € a dostupná je v odtieni Black.


Moja skúsenosť: V prvom rade sa mi veľmi páči kefka s malými štetinkami, vďaka ktorým pekne zachytí každú riasu. Keďže sú štetinky blízko pri sebe, tak riasy aj pekne oddelí a nezlepuje. Špirála dodá riasam aj peknú dĺžku, vôbec mi počas dňa neopadáva, nerozmazáva sa a odličuje sa tiež veľmi dobre. Špirála ma veľmi nadchla a aktuálne ju používam skoro každý deň. Určite Vám ju odporúčam vyskúšať, najmä ak máte krátke mihalnice a potrebujete ich dostatočne predĺžiť bez zbytočného zlepovania.

Pod špirálu môžete vyskúšať aj podkladovú bázu, ktorá je teraz v akcii ku kúpe špirály len za 1,99 €. Podkladová báza sa nanáša pred špirálou a nechá sa zaschnúť pár sekúnd.
Aplikáciu oboch špirál som Vám ukázala vo videu Avon katalóg - Marec 2022.


Som veľmi zvedavá, či ste už špirálu Legendary Lengths vyskúšali a či ste s ňou spokojné?
Petra

1 komentár:

  1. Řasenka, která umí opravdu prodloužit má u mě vždy plusové body. Super doporučení a určitě se po ní podívám! :)

    OdpovedaťOdstrániť