utorok 3. mája 2022

Recenzia: Denný krém Anew s vitamínom C a OF50, AVON

 Ahojte, 
čo je pre Vás najdôležitejšie pri výbere denného krému? Mojou požiadavkou je určite dobrá hydratácia, ochrana pleti a tiež, aby krém bol vhodný aj pod make-up. V dnešnej recenzii Vám predstavím nový denný krém z Avonu a na konci článku sa dozviete, či tieto moje kritéria spĺňa. Ide o:

Denný krém Anew s vitamínom C a OF 50


Oficiálny popis: Nový denný krém obsahuje každodennú ochranu so stabilnou formou vitamínu C. Je kombináciou vysoko účinného opaľovacieho krému a vitamínu C, ktorý okamžite rozjasní pleť. Obsahuje ochranný faktor 50, ktorý chráni pleť pred UVA aj UVB žiarením. Vitamín C pôsobí ako antioxidant, vďaka čomu chráni pleť aj pred voľnými radikálmi. Pleť hydratuje, zanecháva ju matnú a mal by byť perfektný pod make-up. Je vhodný pre všetky vekové kategórie, všetky typy pleti a aj pre citlivú pleť. Cena v katalógu je 9,90 € za 50 ml balenie. 


Môj názor: Krém obsahuje stabilnejšiu a ľahšiu formu vitamínu C (tetrahexyldecyl askorbát), vďaka čomu ľahšie preniká do hlbších vrstiev pokožky. Má ľahkú konzistenciu, dobre sa do pleti vstrebáva a veľmi dobre hydratuje. Má vysoký ochranný faktor, čo je pre moju pleť úplne ideálne, keďže mám sklon k tvorbe pigmentových škvŕn. Taktiež spĺňa aj moju tretiu požiadavku, že je vhodný aj pod make-up. Odkedy tento krém používam, je moja pleť krásne hydratovaná, rozjasnená a chránená. Navyše krém má príjemnú a nevtieravú vôňu. Som s ním veľmi spokojná a môžem Vám ho len odporučiť. Podľa mňa je ideálny teraz na toto jarné obdobie, kedy máme pleť po zime veľmi bledú. Skvelé je aj to, že ak si nie ste isté, tak v katalógu sa dá objednať vzorka len za 0,40 €.

Ako sa Vám páči tento krém? 
Vyskúšali ste ho už?
Petra

2 komentáre:

  1. Krém jsem sice nezkoušela, ale vypadá moc hezky a musí i krásně vonět - super plus je, že umí dobře zhydratovat jak sama píšeš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt super. Aj moje zákazníčky sú veľmi spokojné :-)

      Odstrániť